۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۲ هزار خانوار روستایی در الموت از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: ۳۳۷۵۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۲۵ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

۲ هزار خانوار روستایی در الموت از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: دو هزار خانوار در منطقه الموت از نعمت گاز بهره مند می شوند.

۲ هزار خانوار روستایی در الموت از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند
 

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اسماعیل مفرد بوشهری امروز(دوشنبه) با حضور در منطقه الموت شرقی از پروژه‌های درحال اجرا و همچنین با حضور در اداره گاز معلم کلایه از نحوه خدمات رسانی به مشترکین گاز این منطقه بازدید کردند.

وی در اداره گاز معلم کلایه دستورات لازم را در خصوص تسهیل خدمات رسانی به متقاضیان اشتراک پذیری و نیز افزایش آمادگی پرسنل امداد به منظور خدمات رسانی به موقع به مشترکین منطقه صادر کرد.

این مسئول ضمن بازدید از عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی به روستای زرآباد و ۱۰ روستای همجوار و نیز روستای گازرخان و ۴ روستای همجوار آن بیان کرد: با اتمام این پروژه‌ها حدود ۲ هزار خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

بوشهری میزان لوله گذاری برای گازرسانی به این روستاها را بیش از  ۶۶ کیلومتر عنوان کرد که با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان اظهار کرد: در حال حاضر ۵۶ روستای منطقه الموت و ۳ هزار و ۱۲۰ خانوار روستایی در این منطقه از نعمت گاز بهره مند هستند که امیدواریم با توسعه روند گازرسانی به مناطق روستایی استان آسایش و رفاه خانوارهای روستایی بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان