۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بی‌اعتنایی مسئولان قزوین به تجمع ادامه‌دار کارگران کنتورسازی و ۱۷۵۰ کلاس درسی که مقا,م نیستند
کد خبر: ۳۳۷۳۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۱۶ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

بی‌اعتنایی مسئولان قزوین به تجمع ادامه‌دار کارگران کنتورسازی و ۱۷۵۰ کلاس درسی که مقا,م نیستند

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

بی‌اعتنایی مسئولان قزوین به تجمع ادامه‌دار کارگران کنتورسازی و ۱۷۵۰ کلاس درسی که مقا,م نیستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است. 

«اقامه نماز» محور برنامه‌های عاشورا قرار گیرد/ استاندار جدید مبارزه با فساد و حل مشکلات کارگری را با جدیت دنبال کند/ دوران هیچ‌کاره‌ها و قدرت‌طلبان به‌سر آمده است

امام جمعه قزوین گفت: امروز دوران قدرت طلبان به سر آمده و از آنها تنها اسکلتی باقی مانده است اما برخی ها از اسکلت مرده بیشتر از خود مرده می ترسند و در استان ما اسکلت هایی هستند که برخی از مدیران از آنها واهمه دارند و امیدواریم شما آلوده به آن اسکلت های ویروسی نشوید و در مقابله آنها از مدیران استانی حمایت کنید.

مرز خسروی بازگشایی می‌شود/ لایحه مقابله با ورود پول‌های کثیف به انتخابات منتظر تصویب مجلس است

وزیر کشور از بازگشایی مرز خسروی برای زائران عتبات عالیات خبر داد و گفت: امیدواریم امسال زائران ایرانی با شرایط راحت‌تر و سهل‌تری اعزام شوند.

مشکلات کارگران برطرف و حقوق آنها پرداخت شود/ بقایای خان‌سالاری در قزوین مردم را آزار می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: حمایت از کارگران و جامعه کارگری با جدیت دنبال شود و حقوق و امنیت شغلی آنها به بهترین شکل تامین شود تا کرامت این قشر زحمت‌کش و مهم حفظ شود.

نیروهای وزارت کشور جایگزین ۱۶ استاندار بازنشسته می‌شوند/ مسئولان با حل مشکلات اقتصادی رضایتمندی مردم را رقم بزنند

وزیر کشور در قزوین گفت: پاشنه آشیل کشور در حوزه‌های مختلف مباحث اقتصادی است و گاها به واسطه مدیریت‌های ناآشنا، شرایط کشور، مدیریت‌های ناتوان و نابلد نتوانسته‌ایم همچون حوزه‌های دیگر به خوبی پیش ببریم.

بانوان ورزشکار محجبه در سطح جهان عامل اقتدار ایران شده‌اند/ زنان ایرانی می‌توانند زینب عصر حاضر شوند

الهام چرخنده در اجتماع بزرگ بانوان زینبی در قزوین گفت: امروز سیصدوهفتادو هشتمین سخنرانی است که در این ۷ سال داشتم و در این مدت بالغ بر ۸ هزار نفر از خواهران ما چادری شدند، زنان ایرانی می‌توانند زینب عصر حاضر شوند.

بی‌تدبیری در خصوصی‌سازی، بلای جان کارگران "کنتورسازی"/ سکوت دستگاه قضایی و مسئولان قزوین چه‌زمانی شکسته می‌شود

رئیس خانه‌ی کارگر استان قزوین گفت: تنها راه نجات شرکت واگذاری آن به مدیر توانمد است و باید کمیته واگذاری سریع‌تر فعال شود، همچنین لازم است خود قوه قضائیه به این امر ورود کند و با افرادی که شرکت را به این وضع دچار کردند برخورد کنند.

فرآیند انتخاب کاندیداهای برگزیده برای انتخابات مجلس تشریح شد/ پیش از آغاز ثبت‌نام، گزینه‌های نهایی معرفی می‌شوند

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: ۴نماینده در کل استان انتخاب و معرفی می‌شوند و تلاش داریم که پیش از آغاز ثبت‌نام به کاندیداهای نهایی برسیم تا فقط منتخبین نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پایگاه اورژانس قزوین میزبان ۱۸مسافر مسموم اتوبوس ارومیه شد

مدیر بیمارستان ولایت قزوین گفت: بیماران، پس از مراجعه به پایگاه اورژانس عوارضی قزوین، با آمبولانس به بیمارستان ولایت منتقل شدند.

ارائه ۳۰۰مورد خدمات ویژه بیماران سرطانی/ بزودی زنجیره کامل درمان سرطان در جهاد دانشگاهی شکل می‌گیرد

مدیر پژوهشی جهاد دانشگاهی قزوین گفت: از اولین ماه سال تاکنون ۳۰۰مورد خدمات در مرکز شیمی درمانی جهاد دانشگاهی ارائه شده و با راه اندازی مرکز رادیوگرافی و ماموگرافی زنجیره‌ای کامل از درمان برای بیماران تامین خواهد شد و درمان برای آن‌ها تسهیل می‌شود.

کادرسازی برای انقلاب و ولایت بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ویژگی شهید "چگینی" بود/ باید خود را برای ولایت خرج کنیم

مدیر موسسه "امیر بیان" گفت: بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ویژگی شهید، قدرت کادرسازی برای انقلاب و نظام و ولایت است؛ چراکه او یک مجاهد فرهنگی بود که آدم تربیت می‌کرد.

سرمایه‌گذاری احداث دامداری با ۶هزار رأس دام در "خرمدره"/ "دام" در قالب تسهیلات به متقاضیان واگذار می‌شود

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: سرمایه‌گذاری احداث دامداری با ۶هزار رأس دام در خرمدره به عهده‌ی گروه بنیاد مستضعفین است که سالانه سهمی از فروش و تولیدات به بنیاد مستضعفین بازمی‌گردد که این سرمایه‌گذاری ممکن است بصورت وام از بنیاد بانک سینا با همکاری جهاد کشاورزی انجام گیرد.

سیل امسال بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان به کشور خسارت زد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیل امسال بیش از ۳۵هزار میلیارد تومان خسارت به تأسیسات زیربنایی، ابنیه، مزارع کشاورزی و منازل وارد کرد.

مسئولانی که تفکر لیبرالی دارند، نمی‌توانند برای مردم کار کنند/ جریان قدرت و ثروت باید از قزوین ریشه‌کن شود

معاون سیاسی سپاه استان قزوین گفت: مسئولی که وادادگی و تفکر لیبرالی دارد نمی‌تواند برای مردم کار کند، ما باید فهم سیاسی مردم را بالا ببریم و ویژگی‌هایی که یک مجلس خوب باید داشته باشد را بشناسانیم.

مشکلات عدیده بهورزان مناطق محروم و دور از مرکز شهر/ گذراندن دوره کارآموزی جزو سوابق کاری ما محسوب نمی‌شود

بهورز روستای زویار گفت: بهورزان در افزایش سطح آگاهی و سلامت اعضای جامعه و مراقبت مادران باردار نقش مهمی به عهده دارند و در کنترل و پیشگیری بیماری‌های واگیر سهیم هستند اما در مناطق محروم مشکلات عدیده ای دارند.

شعری که با شعار "هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة" منافات دارد، انحراف است/ ادبیات عاشورایی به اندازه‌ی ۱۳۸۰ سال قدمت دارد

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور گفت: وقتی از شعری بوی خواری و ذلت بیاید، به دلیل منافات با شعار "هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة" و "مَا رَأَیْتُ إِلَّا جَمِیلً" انحراف محسوب می‌شود و باید حذف شود.

گوشت گوسفندی، برنج و رُب همچنان در صدر گرانی‌ها/ قیمت اقلام برای عرضه به هیئت‌ها اعلام شد

برای ایام محرم و صفر سال جاری هیچ‌گونه کمبود کالایی در استان وجود ندارد و اقلام اساسی به مقدار کافی در بازار عرضه می‌شود.

رشد ۲.۷ برابری واگذاری زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از رشد ۲.۷ برابری واگذاری زمین صنعتی به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد.

پوسترهای کارگاه مبارزه با فساد "هفت‌سنگ" منتشر شد/ شهید "تاج احمدی" ۵۰۰نقاشی از چهره شهدا خلق کرد

دبیر گروه هنری شهید تاج‌احمدی گفت: سومین کارگاه هنری شهید تاج احمدی مردادماه امسال با محوریت مبارزه با فساد "هفت سنگ" برگزار شد و پوسترهای تولید شده در این کارگاه هم اکنون منتشر شده است.

بار مسئولیت در بیانیه "گام دوم انقلاب" بر دوش جوانان است/ اگر برای ولی‌فقیه کم بگذاریم باید جواب شهدا را بدهیم

کارشناس مذهبی در شب دوم محرم در هیئت حسین جان گفت: بالاترین توصیه شهدا توصیه به امام بود و جایگاه ولی فقیه را خوب فهمیده بودند. بیانیه گام دوم انقلاب را چندبار خوانده ایم و چقدر دنبال تکلیفمان گشته ایم؟ بار مسئولیت در بیانیه گام دوم بر دوش جوانان است.

جلسات شورای فرهنگ عمومی در تمام شهرهای استان جدی گرفته شود/ برخی‌ها با دروغ زمین‌های هفت‌سنگان و نیاوران را مصادره کردند

امام جمعه قزوین گفت: متأسفانه شاهدیم برخی‌ها با دروغ زمین‌های هفت‌سنگان و نیاوران را به نفع خودشان مصادره کردند و با این کار، خود را بنده و برده دنیا کردند.

۱۷۵۰ کلاس درس استان نیاز به مقاوم‌سازی دارد/ احداث سومین مدرسه سبز کشور در قزوین

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین گفت: از ۱۰ هزار و ۵۴۵ کلاس درس استان یک هزارو۷۵۰ کلاس درس نیاز به مقاوم سازی و یک هزارو۳۴۰ کلاس درس دیگر نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

۲۴ ماه حقوق نگرفتیم/ حاضریم زندان برویم اما شرمنده خانواده‌ نباشیم/ ۱۰سال انتظار برای حل مشکلات شرکت کافی نبود؟

کارگران معترض شرکت "کنتورسازی" گفتند: سه ماه پیش به ما وعده‌ی پرداخت بیمه و حقوق را دادند، اما این وعده نیز مانند بسیاری از وعده‌های آن‌ها به تحقق نرسیده و اداره‌ی کار تنها راهکار شکایت را برای کارگران ارائه داد که شکایت کارگران هم به نتیجه‌ای نرسید.

ساخت و بازسازی ۴۵۰ واحد مسکونی در لرستان/ "کهریزوروشت" روستایی با ۳۰۰خانوار که هیچ پیمانکاری آنرا برای بازسازی انتخاب نمی‌کرد

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت: از مجموع ۴۵۰واحد در لرستان تعمیر ۲۱۷واحد و ساخت ۳۰واحد با هزینه هر واحد ۱۱۰میلیون تومان بر عهده سپاه استان قزوین است و بخاطر زیاد بودن تعداد خانوارها ۷۵متر سازه بنایی با آجر ساخته می‌شود.

ایجاد ۴۳هزار شغل با تجاری‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان/ دانشگاه «دی ۸» در همدان راه‌اندازی می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در راستای تجاری سازی ۵هزار شرکت دانش بنیان، بیش از ۴۳هزار شغل پایدار ایجاد شده است و همه بر مبنای دانش و فناوری جدید فعالیت دارند.

اعزام کاروان مددجویان قزوین به کربلای معلی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: کاروان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین که تاکنون به عتبات عالیات نرفته بودند، به سفر کربلای معلی اعزام شدند.

وجود ۵هزار مرکز دانش‌بنیان در کشور/ اعتبار پروژه‌های پژوهشی در حوزه صنعتی و خارج از دانشگاه باید تامین شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) قزوین گفت: اکنون ۵هزار مرکز دانش بنیان در کشور وجود دارد که حاصل تحقیقات پارک‌های علم و فناوری و پژوهش‌ها است، لازم است یافته‌های علمی دانشگاه‌ها به سمت جامعه هدایت شود.

برنامه‌های "هفته فرهنگی قزوین"؛ آئینه تمام‌نمای تاریخ فرهنگ و هنر استان نبود/ ظرفیت‌های بومی که فدای سلبریتی‌های دست چندم تهرانی شد!

براستی گذشته تاریخی و پرافتخار و موثر قزوین در تاریخ معاصر تا زندگینامه شهدا و ایثارگران بی بدیل قزوین و علما و صاحبان خرد و مورخین بنام قزوین در سده‌های گذشته تا حال، کجای برنامه ریزی‌های مسئولین مدیریت شهری قزوین جای دارد؟

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان