۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مشکلات کارگران برطرف و حقوق آنها پرداخت شود/ بقایای خان‌سالاری در قزوین مردم را آزار می‌دهد
کد خبر: ۳۳۷۳۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۱۴ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مشکلات کارگران برطرف و حقوق آنها پرداخت شود/ بقایای خان‌سالاری در قزوین مردم را آزار می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: حمایت از کارگران و جامعه کارگری با جدیت دنبال شود و حقوق و امنیت شغلی آنها به بهترین شکل تامین شود تا کرامت این قشر زحمت‌کش و مهم حفظ شود.

مشکلات کارگران برطرف و حقوق آنها پرداخت شود/ بقایای خان‌سالاری در قزوین مردم را آزار می‌دهد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه تکریم و معارفه استاندار که ظهر امروز(پنجشنبه)در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار کرد: امام حسین(ع) چراغ هدایت است و اگر بخواهیم استوار گام بر داریم باید به آن حضرت تاسی کنیم.

وی ادامه داد: وقتی به امام حسین (ع) پیشنهاد بیعت با یزید داده شد، ایشان فرمودند تا قیامِ قیامت مثل من با مثل یزید بیعت نمی‌کند و این راهی که حضرت به ما نشان دادند، تکلیف رفاقت‌های امروز ما را نیز مشخص کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: اباعبدالله الحسین (ع) نه تنها خوبی‌ها را ستایش می‌کردند، بلکه امر به خوبی‌ها می‌کردند و نه تنها از بدی‌ها منزجر بودند بلکه امر به پرهیز از بدی‌ها می‌کردند و مسئولان و آحاد جامعه باید تمام قد در مقابل بدی‌ها بایستند.

وی افزود: امام حسین(ع) فرمودند من رسم ندارم از گمراهان کمک بگیرم و امروز نیز باید کسانی به کار گرفته شوند که لیاقت و شایستگی داشته باشند و از شایستگان باشند.

امام جمه قزوین عنوان کرد: اباعبدالله (ع) تاکید دارند اگر دین ندارید، آزادگی و حریت داشته باشید که از نشانه‌های انسانیت است؛ درواقع نباید تحت تاثیر دیگران منافع ملی و مصلحت مردم را در نظر نگیریم و اگر بر اساس منافع زیاده‌خواهان عمل کنیم، حریت و آزادگی خود را از دست داده‌ایم.

مدیران بر اساس شایستگی انتخاب شوند

وی تاکید کرد؛ خدا فرمود هر موقعیتی پیدا کردید نماز را اقامه کنید و این مهم رسالت همه انبیاء الهی بوده است، هر مسئولی تا موقعیتی پیدا می‌کند باید نماز را اقامه کند که اجرای دقیق عدالت، حمایت از مظلومان، با عظمت شمردن نمازهای جمعه و جماعت مصداق بارز اقامه نماز است.

این مسئول بیان کرد: حمایت از کارگران و جامعه کارگری با جدیت دنبال شود و حقوق و امنیت شغلی آنها به بهترین شکل تامین شود تا کرامت این قشر زحمت کش و مهم حفظ شود.

وی افزود: لازم است حمایت از کشاورزی و کشاورزان تقویت شود و نقاط ضعف در این حوزه برطرف و نقاط قوت در این حوزه اثرگذار برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: حمایت از روستاها و صنایع دستی و استفاده از جوانان در رشد و توسعه استان بسیار موثر است و امام علی (ع) نیز فرموده‌اند که با جوانان مشورت کنید و البته آن را با پیران هم در میان بگذارید تا تصمیمات شما پویا و پخته شود.

وی گفت: حمایت از مظلومان و محرومان در مقابله با زیاده‌خواهان ضروری است، الحمدالله بساط خان‌ها در استان قزوین جمع شده است اما بقایای آنها هم مردم را آزار می‌دهد و باید در مقابل آنها از مظلومان و محرومان حمایت شود.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان