۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رشد ۲.۷ برابری واگذاری زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی
کد خبر: ۳۳۷۲۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۱۱ ساعت: ۱۰:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اعلام کرد

رشد ۲.۷ برابری واگذاری زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از رشد ۲.۷ برابری واگذاری زمین صنعتی به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد.

رشد ۲.۷ برابری واگذاری زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی
 

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از دو سال گذشته تاکنون به ۲۱۱ متقاضی سرمایه گذاری به میزان ۳۶۱ هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واگذار شده که در مقایسه با مدت مشابه ۲۷۰ درصد رشد داشته است که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری از آغاز رونق اقتصادی و تولید در پسابرجام در استان است.

وی افزود: در راستای جذب سرمایه گذار و ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان جویای کار با راه اندازی این ۲۱۱ واحد صنعتی زمینه اشتغال شش هزار ۶۵۴ نفر فراهم می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان میزان سرمایه گذاری این واحدهای صنعتی را ۲۳ هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

خانپور اضافه کرد: شهرک‌های صنعتی لیا، کاسپین ۱ و۲ و خرمدشت به ترتیب میزان بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان مساحت واگذاری صنعتی را داشته‌اند.

این مسئول با اشاره به راه اندازی مجدد واحدهای بهره بردار راکد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون، ۲۱ واحد تولیدی بهره بردار راکد با اشتغال ۵۴۰ نفر مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با هماهنگی این شرکت و یا با جذب سرمایه گذاران جدید مجدد به چرخه تولید بازگشته‌اند.

وی یادآور شد: هم اکنون یک هزار و ۴۸۰ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی استان منعقد شده که از این تعداد ۹۱۵ واحد با سرمایه گذاری ۲۶ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغال پایدار ۲۷ هزار نفر را فراهم کرده است.

این مسئول در پایان از کسب رتبه برتر استان در خصوص جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی در نیمه نخست سال جاری در کشور خبر داد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان