۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اعلام رای دادگاه مدیران اسبق قزوین و توزیع بیش از ۲۰هزار پُرس غذا در عید غدیر
کد خبر: ۳۳۷۱۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۶/۲ ساعت: ۱۰:۴۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

اعلام رای دادگاه مدیران اسبق قزوین و توزیع بیش از ۲۰هزار پُرس غذا در عید غدیر

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

اعلام رای دادگاه مدیران اسبق قزوین و توزیع بیش از ۲۰هزار پُرس غذا در عید غدیر

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است. 

اصلاح نظام بانکی، حفظ ارزش پول و حمایت از تولیدکنندگان جزو اولویت‌های مسئولان قرار بگیرد/ تغییر سیاست خارجی دولت نسبت به امریکا ارزشمند است

امام جمعه موقت قزوین گفت: با توجه به تشدید تحریم‌ها و اعمال فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان لازم است تا در کنار جلوگیری از واردات بی‌رویه، اصلاح سیستم بانکی در اولویت برنامه مسئولان باشد.

دعوای اصلی امروز در انقلابی و غیر انقلابی بودن افراد نهفته است/ بروز فساد و مشکل درجامعه به‌واسطه بی‌عرضه بودن نمایندگان است

مدیرمسئول نشریه ۹دی گفت: امروز تفاوت و دعوای اصلی بین دو نگاه انقلابی‌ها و غیر انقلابی‌ها است و بسیاری از مشکلات با انتخاب درست قابل حل شدن است از این رو باید با بصیرت و تفکر در انتخابات شرکت کرد.

انتخابات نصرت‌آباد قانونی برگزار شده و شوراهای آن قانونی است

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز با اشاره به جریان انفصال نصرت آباد از الوند گفت: برخی بیان داشتند که در اینجا تخلفی صورت گرفته اما تا جایی که من می‌دانم این انتخابات قانونی برگزار شده و شوراهایش هم قانونی است.

پروژه "دال‌گذاری" کانال بلوار مدرس بدون اطلاع شورای شهر انجام گرفت

عضو شورای شهر قزوین گفت: سرپوشیده کردن کانال آب بلوار مدرس و قرار دادن مبلمان در آن ضرورت ندارد و هیچ بوی نامطبوعی از آن احساس نمی‌شود و من با این طرح مخالفم؛ این طرح بدون اطلاع و نظرخواهی از شورای شهر اجرا می‌شد.

دوخت ۷ هزار لباس شیرخوارگان و چادر حضرت رقیه(س) برای محرم

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین گفت: هفت هزار لباس شیرخوارگان و چادر حضرت رقیه(س)برای ایام محرم در قزوین دوخت می‌شود.

تنها راه مبارزه با فساد و حواشی، شفاف‌سازی است/ با بودجه وابسته به نفت در برابر هر تحریم و تهدیدی، شکننده هستیم

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: تنها راه مبارزه با فساد و حواشی و موضوعاتی که ایجاد می‌شود بحث شفافیت است؛ لذا در خصوص انتصاب مدیران واقعا موافق شفاف سازی هستم.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در عملیات مشترک پلیس قزوین و کردستان

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف محموله خارجی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و مقادیری مواد مخدردر عملیات مشترک بین پلیس قزوین و کردستان خبر داد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی در اولین فرصت برگزار شود

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین در دیدار مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدواریم در اولین فرصت، جلسه شورای فرهنگ عمومی با جدیت برگزار شود.

دشمن می‌خواهند ما را بی‌ریشه و فرهنگ نشان دهد

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: دشمن می‌خواهند ما را بی‌ریشه نشان دهد و ما را به خودمان بی‌ریشه معرفی کند؛ قزوین در قرن نهم و در عهد صفویه پایتخت ایران بود و یک شکوفایی به تمام معنا با وجود چهره‌های ارزشمند همچون محقق کرجی در این دوران اتفاق افتاد.

اجرای طرح "رسم ابرار" اقدامی بسیار ارزشمند است/ مسئولان باید در صف مقدم حمایت از محرومان باشند

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اجرای طرح "رسم ابرار" گفت: این کارِ شایسته‌ی خداپسند و کمک به کسانی که هیچ پناهی جز خدا ندارند در پیشگاه خدا اقدامی بسیار ارزشمند و در واقع زنده کردن راه علی ابن ابیطالب(ع) و سیره این خاندان بزرگ است.

کاروانسرایی به نام اداره‌کل فرهنگ و ارشاد قزوین!

چرا به جوانان توانمند و پویا و تحصیلکرده استان قزوین فرصت بروز و ظهور استعدادشان را نمی‌دهید؟ چرا به جامعه فرهنگی و هنری قزوین اعتمادی نمی‌شود؟

استان قزوین نیازمند مدیرکلی بومی و آشنا با ظرفیت‌های استان است

بر این باوریم که مدیریت دستگاه فرهنگی این استان، به‌ویژه همکاری و همراهی با رسانه‌ها نیازمند مدیریت فردی است که با رسانه‌های استان، شخصیت‌ها و چهره‌های آن، توانمندی‌ها، اثرگذاری‌ها و ظرفیت‌های آن آشنا باشد و این انتظار از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که قزوین را به مدیرکلی بومی و آشنا به ابعاد مختلف این استان بسپارد.

به عشق مولا علی(ع) چه می‌کنید؟/ مردم قزوین پاسخ می‌دهند

امسال و در آستانهٔ عید غدیر، مردم ایران در پویش "به عشق علی" می‌خواهند در هر شغل و جایگاهی که هستند، کاری را به عشق مولایشان امام علی (ع) انجام دهند؛ شاید این کارها در ظاهر کوچک باشند، اما مگر غیر از این است که هرکس باید در حد توانش کار کند و بیش از آن تکلیفی ندارد؟

اعتراض هنرمندان قزوینی به انتصاب مدیرکل غیر بومی برای اداره کل ارشاد

عدم توجه به خواست اهالی فرهنگ و هنر منجر به انتصاب مدیرکل غیر بومی جهت تصدی پست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شد.

شعرا با سروده‌های خود در ابلاغ پیام غدیر باقدرت وارد شده‌اند/ حوزهٔ مفاهیم دینی باید از کار شعاری فاصله بگیرد

شاعر آیینی کشورمان در گفت‌وگو با صبح قزوین گفت: متاسفانه در حوزهٔ مفاهیم دینی کار شعاری زیاد انجام می‌شود، اما کار هنری تاثیرگذار خیلی کم داریم.

۲۰ هزار پرس غذا در ۱۰ مسجد توزیع می‌شود/ حرکت دسته شادی در روز عید غدیر

دبیر دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان البرز از توزیع ۲۰ هزار پرس غذا در مدت ۱۰ شب در ۱۰ مسجد این شهر از عید قربان تا عید غدیر خبر داد.

 آزادی ۴زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت عید سعید غدیرخم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در عید غدیر خم خبر داد و گفت: این کار با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در سراسر کشور انجام می‌شود که در قالب این طرح، زندانی جرائم غیر عمد مالی در روز عید غدیر آزاد می‌شوند.

حکم دادگاه مدیرکل و معاونان سابق اداره‌کل ورزش و جوانان استان اعلام شد

یک منبع آگاه گفت: رای دادگاه و محکومیت مدیرکل و مسئول حراست و معاون اداری، مالی سابق ورزشی و جوانان قزوین صادر شد.

"اِیت"، پروژه‌ای با هدف تالیف کتاب‌هایی با فرهنگ اسلامی/ ۷۰۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری جهاد متولد شدند

رئیس جهاد دانشگاهی قزوین گفت: پروژه‌‌ی "اِیت" یکی از این دو پروژه است که هدف آن تالیف کتاب‌هایی با فرهنگ اسلامی و انتشار آن در کشورهای منطقه است.

خبرنگار انقلابی جزو کارگزاران نظام انقلاب اسلامی به حساب می‌آید

عضو خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند؛ خبر و اصحاب رسانه تثبیت کائنات را انجام می‌دهند. بنابراین یک خبرنگار انقلابی جزو کارگزاران نظام انقلاب اسلامی به حساب می‌آید.

رأی دادگاه مسئولان اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین صادر شد

یک منبع آگاه در مصاحبه با صبح قزوین از صدور حکم دادگاه مسـٔولان اسبق اداره کل ارشاد استان قزوین خبرداد.

مرکز مطالعات "زن و خانواده، زندگی برتر" در قزوین راه‌اندازی می‌شود

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: با فراهم شدن مقدمات لازم امیدواریم به زودی شاهد آغاز فعالیت مرکز مطالعات زن و خانواده زندگی برتر در مجاورت یکی از امامزادگان شهر قزوین باشیم.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد استان قزوین معرفی شد

از سوی وزیر ارشاد، مدیرکل جدید ارشاد قزوین معرفی شد.

مسئولین در ایمن سازی فضای مجازی کوتاهی می‌کنند

معاون حقوق بشر و امور بین‌المللی وزیر دادگستری گفت: کودکان حق دارند علاوه بر فضای امن خانه و خانواده از فضای امن فضای مجازی و اینترنت بهره‌مند باشند اما مسئولین باید پاسخگو باشند که چرا در این زمینه کوتاهی می‌کنند.

ذرت رتبه اول و برنج رتبه دوم واردات در کشور را دارد/ دو مشکل عمده‌ی صنعت مربوط به بازار و نوآوری است

معاون طرح و برنامه وزارت صمت با بیان اینکه ذرت، رتبه‌ی نخست را در واردات کشور دارد، گفت: واردات ذرت سالانه ۲میلیارد و نود میلیون دلار ارز از کشور خارج می‌کند؛ رتبه‌ی دوم واردات نیز از آن محصول برنج است.

پیام نمایندگان استان قزوین به پارلمان نیجریه برای آزادی و درمان شیخ زکزاکی

سردمداران و افرادی که شیخ زکزاکی را به دلیل بیان حق مورد آزار و اذیت قرار داده و اجازه درمان را از وی سلب کرده و این شخصیت را محدود می‌کنند، بدانند که ظلم هیچ گاه پابرجا نخواهد ماند در هر شرایطی سرانجام نتیجه کار زشت و غیرانسانی خود را خواهند دید.

آیت‌الله رئیسی: هفت‌سنگان که سهل است؛ هشت‌سنگان هم که باشد از حلقوم متخلفان بیرون می‌کشیم

یک شهروند قزوینی در دیدار صمیمانه با رئیس قوه‌قضائیه گفت: آیت الله رئیسی گفتند که ما در این قضیه قاطع برخورد می‌کنیم و در ادامه با لحن طنز آمیزی گفتند هفت‌سنگان که سهل است؛ اگر هشت سنگان هم که باشد پیگیری کرده و از حلقوم آنها بیرون می‌کشیم.

۳هزار نقطه حادثه‌خیز در کشور شناسایی شد/ پراید از سال ۹۹ شماره گذاری نمی‌شود

فرمانده پلیس راه کشور گفت: ریاست پلیس راهور ناجا اعلام کرد که ما در سال ۹۹ دیگر سواری پراید را شماره گذاری نمی‌کنیم؛ چراکه آمارها نشان می‌دهد که سهم دخالت این وسیله در تصادفات خیلی بالا است و معمولا یک طرف از عوامل تصادفات را تشکیل می‌دهد.

سومین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی برگزار می‌شود

سومین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی به مناسبت هفته فرهنگی قزوین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

تکمیل پروژه تالار شهر به ۲۰۰میلیارد اعتبار نیاز دارد/ در اجرای این طرح کم‌کاری شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: متاسفانه در اجرای طرح تالار شهر در گذشته کم کاری شد و مجموعه ای که قرار بود با ۳۵ میلیارد تومان ساخته شود امروز بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تامین آن بسیار سخت و پیچیده شده ولی تلاش می‎کنیم آن را در چند مرحله احداث کنیم تا روند کار دچار وقفه نشود.

حضور ۸گروه جهادی به مناطق محروم روستایی/۱۱کاروان اردوهای دانش‌آموزی به مشهد اعزام می‌شوند

معاون محرومیت‌زدایی نمایندگی آستان قدس رضوی در قزوین گفت: با همکاری کانون‌های جوانان، تبلیغات آستان قدس رضوی استان و ستاد اقامه نماز استان قزوین ۱۱ کاروان اردوهای دانش‌آموزی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

۳۶۰نفر از طریق آزمون استخدامی جذب می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۳۶۰ نفر از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش استان قزوین می‌شوند.

رسیدگی به ۱۰۲ مورد پرونده زمین‌خواری در کشور/ ۴۰۰حقوق‌بگیر نجومی به دادسرای دیوان محاسبات معرفی شدند

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: ۱۰۲ مورد پرونده زمین خواری در کمیسیون اصل نود رسیدگی کردیم و حتما مصریم که با افراد فاسد در هر جایگاه و رتبه‌ای که هستند برخورد شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان