۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اعتراض هنرمندان قزوینی به انتصاب مدیرکل غیر بومی برای اداره کل ارشاد
کد خبر: ۳۳۷۰۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۹ ساعت: ۱۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اعتراض هنرمندان قزوینی به انتصاب مدیرکل غیر بومی برای اداره کل ارشاد

عدم توجه به خواست اهالی فرهنگ و هنر منجر به انتصاب مدیرکل غیر بومی جهت تصدی پست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شد.

اعتراض هنرمندان قزوینی به انتصاب مدیرکل غیر بومی برای اداره کل ارشاد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ طی روزهای گذشته محمدحسین اسماعیلی با صدور حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شد.

پیش از وی حجت الاسلام حسینی سکاندار شش ماهه اداره کل ارشاد بود که به دلیل برخی تخلفات که پرونده وی در دادگاه روحانیت تهران درحال رسیدگی است مجبور به استعفا شد.

اسماعیلی پیش از این به عنوان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران مشغول به خدمت بود، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ورامین و مدیر فرهنگسرای رازی و مدیریت هنرستان موسیقی تهران از جمله سوابق فرهنگی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین است.

عدم توجه به خواست اهالی فرهنگ و هنر منجر به انتصاب مدیرکل غیر بومی جهت تصدی پست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شد.

نارضایتی هنرمندان استان از این انتصاب، خانه هنرمندان قزوین را برآن داشت تا اعتراض اهالی فرهنگ و هنر استان را خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و نمایندگان مردم قزوین در مجلس منتشر کند:

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

با عرض سلام و تحیت

به ناگاه خبردار شدیم که مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قزوین تعیین شده اند، ضمن تشکر از دغدغه مندی جنابعالی، همگان میدانند قزوین مهد فرهنگ واندیشه با تاریخی درخشان است.

بی تردید همچنان چهره‌های فرهیخته و متعهد با توان اجرایی بالا دراین دیار حضور دارند. لذا خانه هنرمندان استان قزوین امیدوار بود که در این حوزه با مشورت اهالی فرهنگ وهنر از ظرفیت‌های بومی استان که با هنرمندان این خطه اشنایی کامل داشتند بهرمند می شدیم.

با توفیق و بهروزی برای شما و
ارتقای فرهنگ و هنر استان قزوین

"خانه هنرمندان قزوین"

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان