۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سومین جلسه شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۳۷۰۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۸ ساعت: ۱۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سومین جلسه شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی قزوین برگزار شد

سومین جلسه شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی قزوین با محوریت انتخاب مسئولان کمیته‌ها برگزار شد.

سومین جلسه شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سومین جلسه شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی قزوین با محوریت انتخاب رئیس، انتخاب مسئولین کمیته‌ها، انتخاب هیئت‌های موسس شهرستان‌ها و بررسی گزارش کارگروه مجمع (دبیر خانه شورا) برگزار شد.

حجت الاسلام علی عباسی در این جلسه اظهار کرد: انقلاب اسلامی بزرگترین اتفاق در قرن حاضر بود که براساس اصول اسلامی و دینی ما شکل گرفت. بنابراین برای حفظ دستاوردهای این انقلاب همه باید در مسیر اصول قرار داشته باشیم.

وی افزود: کل زندگی ما باید برای خدای متعال باشد این تربیت خداست که مسائل سیاسی و انتخابات و خانوادگی و اقتصادی را شامل می‌شود. اگر طبق این اصول قدم برداریم بسیار از مشکلات کشور حل خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی با حرکت مردمی آغاز شد و خدا را شاکریم که ماهم در مسیر پیشرفت و عزت این انقلاب قرار داریم. خدا به ما اختیار داده است و اگر زمانی کاری خوب پیش نمیرود به دلیل انتخاب اشتباه خود ماست بنابراین در انتخاب‌های خود مسئول هستیم.

وی عنوان کرد: اگر زمانی فضای مدیریتی با حضور مسئولان ناشایست به انحرف کشیده می‌شود به دلیل انتخاب نامناسب و کوتاهی ماست.

عباسی اذعان کرد: شورای سیاستگذاری نیروهای انقلاب اسلامی در استان قزوین به خوبی شکل گرفته و باید سعی کنیم جذب حداکثری داشته باشیم و نباید سلایق خاص و بداخلاقی‌ها زمینه ای شود که عده ای از دایره حضور در فعالیت‌های سیاسی خارج شوند.

وی ابراز کرد: باید همه کسانی که در حوزه نیروهای ارزشی قرار دارند جذب این شورا شوند تا فعالیت‌ها با حضور همه سلایق پیش رود. باید بدانیم که خدایی بودن کارها با محکم کاری پیش می‌رود و کاری که برای رضای خداست مقتدرانه و خوب پیش خواهد رفت. بنابراین با حفظ اصول در مسیر الهی قدم برداریم.

گفتنی است؛ مصوبات سومین جلسه شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی قزوین به شرح زیر بود:

-انتخاب حجه الاسلام علی عباسی با رای قاطع اعضا به‌عنوان رئیس شورا

-انتخاب مسئولین کمیته‌های شورا

-انتخاب هیئت موسس شهرستان‌ها و بخش‌های سطح استان قزوین

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان