۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ضدونقیض‌های روایت جمع‌آوری جاده‌ی "کاماسار" و کسب رتبه اول نرم‌افزار تلفن‌همراه کشور
کد خبر: ۳۳۷۰۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۶ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

ضدونقیض‌های روایت جمع‌آوری جاده‌ی "کاماسار" و کسب رتبه اول نرم‌افزار تلفن‌همراه کشور

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

ضدونقیض‌های روایت جمع‌آوری جاده‌ی "کاماسار" و کسب رتبه اول نرم‌افزار تلفن‌همراه کشور

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است. 

«گریس۱» نه با مذاکره و برجام بلکه با قدرت ایران آزاد شد/ رویکرد آیت‌الله رئیسی در اصلاح دستگاه قضایی و مبارزه با مفسدان مایه امیدواری است

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: نفتکش «گریس ۱» نه با مذاکره و برجام بلکه با قدرت ایران اسلامی آزاد شد.

ضد و نقیض‌های روایت جمع‌آوری جاده‌ی "کاماسار"/ ضعف نظارت کارفرما زیر ذره‌بین شورای فنی استانداری قرار گرفت

کارشناس فنی دفتر استاندار قزوین گفت: جمع‌آوری و تخریب جاده‌ی کاماسار به علت عدم نظارت صحیح و اجرای نادرست مراحل جاده و راه‌سازی است.

مرکز رادیوتراپی بزودی قابل بهره‌برداری می‌شود/ مراحل واگذاری بیمارستان رحیمیان به علوم‌پزشکی درحال پیگیری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: مشکلات بیمارستان الوند و مراحل واگذاری آن به علوم پزشکی در حال پیگیری است و مرکز رادیوتراپی با آماده شدن ساختمان و ترخیص دستگاه بزودی قابل بهره برداری خواهد بود. 

مقاومتی که رهبری بر آن تاکید دارند در واقع جان و روح انقلاب است

امام جمعه موقت تهران گفت: انصافا مقاومتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند که در واقع جان و روح انقلاب اسلامی است؛ در دوران اسارت به معنای واقعی کلمه ترجمه و تفسیر شده است.

قرارداد ۲۰ساله واگذاری ۲مدرسه در عراق به زوار قزوینی امضا شد/ ثبت‌نام ۸۱موکب جهت ارائه خدمات در پیاده‌روی اربعین

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین گفت: ۸۱موکب از استان قزوین در ایام اربعین آماده‌ی ارائه‌ی خدمت به زائرین امام حسین(ع) خواهد بود که تعداد این موکب‌ها در سالیان گذشته به ترتیب ۶۸ و۵۴ بود.

افتتاح نخستین رویداد نمایشگاهی رفع نیازهای فناوری صنایع کوچک و متوسط منطقه‌ای

نخستین رویداد نمایشگاهی رفع نیازهای فناوری صنایع کوچک و متوسط منطقه‌ای در قزوین به بهره برداری رسید.

راه‌اندازی مجدد بیمارستان رحیمیان از مطالبات جدی مردم شهرستان است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز یکی از مطالبات به حق مردم شهر الوند را داشتن بیمارستان دانست و گفت: رسانه‌ها باید این موضوع را زیر ذره بین قلم خود قرار دهند و مطالبه جدی از مسئولان داشته باشند تا مشکل عدم بیمارستان شهر الوند برطرف شود.

ارسال تجهیزات آموزشی به ۱۰۰ مدرسه محروم/ امروز در مناطقی از استان فقط ماکتی از مدرسه داریم

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امروز شاهد اجرای طرح توزیع تجهیزات مدارس به مناطق حاشیه نشین استان قزوین هستیم که با پیگیری مسئولان استانی  ۱۰۰ مدرسه محروم قزوین از این تجهیزات برخوردار می شوند.

فرهنگیان از جهات مالی به شدت آزرده‌اند/ متاسفانه آموزش‌وپرورش درحال حرکت به سمت خصوصی‌سازی است

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون اساسی صراحتا به این موضوع که آموزش و پرورش باید برای آحاد جامعه و محرومین رایگان باشد اشاره شده است؛ اما استنباط من این است که متاسفانه آموزش و پرورش را به سمت خصوصی سازی می‌برند به طوریکه در واقع اسمأ غیرانتفاعی بوده اما در واقع انتفاعی است.

فعال‌شدن ۱۳واحد راکد در استان قزوین/ قزوین دارای ۱۳۰۰طرح نیمه‌تمام است

معاون وزیر صمت گفت: از ابتدای سال ۱۳واحد راکد در استان قزوین فعال شد و دو خوشه جدید نیز برنامه ریزی شده که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

شرکت فرآورده‌های "ژاو" با ظرفیت تولید ۱۱هزارتن در سال افتتاح شد

با حضور استاندار و زرندی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت شرکت فرآورده‌های نوساخت "ژاو" با ظرفیت تولید ۱۱هزارتن در سال افتتاح شد.

" قلم سرخ" قزوینی‌ها، رتبه اول نرم‌افزار تلفن‌همراه کشور شد

نرم افزار تلفن همراه "قلم سرخ" که توسط مركز فضاي مجازي بسيج استان قزوين طراحی شده است توانست در يازدهمين جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال كشور در موضوع انقلاب اسلامي و مقاومت رتبه نخست و نشان سرآمد را به خود اختصاص دهد.

احداث ۴۵۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده توسط جهادگران بسیجی/ گروه‌های جهادی علمی در قزوین راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: سپاه استان قزوین در تلاش تشکیل گروه‌های جهادی علمی است که با وجود مدیرانی با تجربه‌ی علمی و جهادی قوی در آینده حتمی است که این مدیران پرورش یافته در مسیر جهاد، در آینده با تکیه بر توان داخلی در مسیر انقلاب گام خواهند برداشت.

تحریم‌ها فرصت‌ خوبی برای صنایع کوچک ایجاد کرد/ عرضه دستاوردهای بانوان صنعتگر قزوین در نخستین رویداد نمایشگاهی

رئیس کانون زنان بازرگان استان گفت: با وجود تمام دشواری‌ها، تحریم فرصت‌هایی را نیز برای صنایع کوچک و متوسط ما ایجاد کرده است؛ بانوان باید به فرصت‌هایی که برایشان ایجاد شده توجه کنند و با به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایشان در جهت رونق تولید گام بردارند.

سوله ورزشی شرکت گاز تبدیل به بیمارستان اضطراری می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: سوله ورزشی شرکت گاز، بیمارستان اضطراری در شرایط بحران خواهد شد.

آمار طلاق به دلیل ازدواج‌های اشتباه افزایش یافته است/۳۳درصد قتل‌های وحشتاک کشور، ناموسی است

کارشناس امور خانواده گفت: از آنجا که خانم‌ها عشق ورز بوده و پسران عشق باز هستند و نیاز غریزی برای آنها در اولویت است؛ لذا ۸۰ درصد دختران با قصد ازدواج وارد روابط احساسی می‌شوند در حالیکه ۸۰ درصد پسران قصدشان ازدواج نبوده بلکه هدف آنها سوء استفاده است.

دادگاه ویژه روحانیت مصاحبه نمی‌کند!

رئیس دادگاه روحانیت قزوین در پاسخ به خبرنگار صبح قزوین می‌گوید معذوریت دارد و در هیچ موضوعی مصاحبه نمی‌کند و این فضا شرایط را بیشتر غبارآلود کرده است.

تفکر و تلاش بسیجی ما را بیمه کرده است/ شکار پهپاد امریکا توسط سپاه یک شاهکار نظامی بود

سردار طلائی نیک در قزوین گفت: هدف قرار دادن پهپاد جاسوسی امریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک شاهکار دفاعی و نظامی بود که به دست جوانان این مرز و بوم اتفاق افتاد.

رَمی شیطان فساد با هفت سنگ هنر/ هنرمندان قزوینی از زمین‌خواری در هفت‌سنگان می‌گویند

تغییر کاربری‌ها در منطقه هفت سنگان قزوین بهانه ای شد تا هنرمندان قزوینی در گروه شهید تاج احمدی با طراحی پوستر از ضرورت مبارزه با فساد بگویند.

کاروان "غدیریون" تحت عنوان "بیعت با ولایت" راه‌اندازی می‌شود/ توزیع ۸۰هزار پرس غذا

مسئول بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین گفت: از غدیر به عنوان یوم الاطعام تعبیر شده و تاکید شده تا در این روز اطعام داده شود چراکه بستر غدیر با این موضوع متحول می‌شود و سال گذشته حدود ۲۰هزار غذا در استان توزیع شد و امسال هم پیش بینی شده که بیش از ۸۰هزار پرس غذا در سطح استان توزیع شود.

عدم پاسخگویی مسئولان نشانه‌ی ضعف عملکرد آنهاست/ وظیفه‌ی رسانه ارائه‌ی راه‌حل برای برطرف‌ کردن مشکلات نیست

استاندار قزوین گفت: مسئول کسی است که مورد سوال قرار می‌گیرد و باید پاسخگوی سوالات مردم باشد و عدم پاسخگویی مسئولین را می‌توان نشانه‌ی ضعف دانست که البته نیاز است مسئولین جهت رفع شبهات انتقادات یا شرح واقعیت پاسخگو مردم باشند.

تکمیل پروژه انتقال آب از سد طالقان ضروری است/ احداث ۲۰مجتمع آبرسانی در روستاها

در جلسه مجمع نمایندگان با محوریت چالش‌های آب مطرح شد که معدل کار در آبفای شهری و روستایی قابل قبول است و مهمترین اولویت تکمیل پروژه انتقال آب شرب از سد طالقان است.

دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی درحال تربیت موج مخالف علیه نظام است

معاون قضایی دادستان کل کشور در قزوین گفت: امروز دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی با استفاده از نیروهای داخلی درحال تربیت موج مخالف علیه نظام است، زیان آور بودن شغل خبرنگاری با حضور و حمایت در جبهه حق مشخص می‌شود.

ایران امروز در منطقه خلیج‌فارس حرف برای گفتن دارد/ امیددهی به جامعه جزو رسالت‌های اصلی یک رسانه انقلابی است

مشاور هوافضای سپاه گفت: خبرنگاران به جز بیان و قلم حلقه واسط کف جامعه با مدیران میانی و عالی دارند و باید خبرهای رشد و شکوفایی و ضعف‌ها در کنار هم بیان شود، درواقع باید ضمن بیان ضعف‌ها امید نیز به جامعه تزریق شود و این جزء رسالت‌های مهم خبرنگار است.

قربانگاه ویژه عید قربان در قزوین ایجاد می‌شود/ پیش‌بینی جمع‌آوری بیش از ۳ میلیارد درآمد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: به مناسبت عید قربان ۲۰۹ پایگاه ثابت و سیار در استان در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌کنیم که امسال بتوانیم بیش از ۳ میلیارد تومان درآمد در عید سعید قربان داشته باشیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان