۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین راه‌اندازی مجدد بیمارستان رحیمیان از مطالبات جدی مردم شهرستان است
کد خبر: ۳۳۶۹۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۳ ساعت: ۱۵:۲۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

راه‌اندازی مجدد بیمارستان رحیمیان از مطالبات جدی مردم شهرستان است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز یکی از مطالبات به حق مردم شهر الوند را داشتن بیمارستان دانست و گفت: رسانه‌ها باید این موضوع را زیر ذره بین قلم خود قرار دهند و مطالبه جدی از مسئولان داشته باشند تا مشکل عدم بیمارستان شهر الوند برطرف شود.

راه‌اندازی مجدد بیمارستان رحیمیان از مطالبات جدی مردم شهرستان است

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سرهنگ طاهرخانی در اولین همایش بسیج اصحاب رسانه شهرستان البرز که امروز(چهارشنبه) به مناسبت هفته خبرنگار در تالار خاطره شهر الوند برگزار شد، با اشاره به دهه ولایت اظهار کرد: امید است شیعیان بتوانند رهروان خوبی برای ولایت امیر المومنین باشند.

وی با اشاره به هفته خبرنگار افزود: در عرصه رسانه شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شده است که شهید رهبر، شهید خزایی، شهید صارمی، شهید حمید رضا حسینی از جمله شهدای رسانه هستند به طوری که استان قزوین 10شهید بزرگوار تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز خطاب به شهردار جدید شهر الوند گفت: این شهر پر از تلاطم است و امید است با مدیریت درست شهردار الوند این شهر آرام شود. اکثر مردم شهر الوند مردمی کارگر و زحمت‌کش هستند که دست به دست هم داده و به مردم شهر خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد سیل‌زدگان اضافه کرد: بحث بازسازی مسکن و اسکان سیل‌زدگان از مهمترین دغدغه‌های جامعه باید باشد و در این راستا باید فرهنگ سازی عمومی صورت بگیرد و مردم با کمک مسئولان تا حدود زیادی مشکلات مردم سیل‌زده را برطرف کنند.

این مسئول یکی از مطالبات به حق مردم شهر الوند را داشتن بیمارستان دانست و عنوان کرد: رسانه‌ها باید این موضوع را زیر ذره بین قلم خود قرار دهند و مطالبه جدی از مسئولان داشته باشند تا مشکل عدم بیمارستان شهر الوند برطرف شود.

بزرگترین دغدغه خبرنگاران بایستی حفظ اتحاد و انسجام ملی باشد

وی عنوان کرد: برای رفع نیاز مردم شهر الوند به بیمارستان به دنبال مقصر نیستیم، چراکه این شهر نیاز مبرم به بیمارستان دارد و آقایان مسئول به جای پیدا کردن مقصر به دنبال راه چاره برای حل مشکل بیمارستان باشند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام شجاعی ‌مهر با اشاره به روز خبرنگار بیان کرد: اولین عرصه در رسانه‌های سرد و گرم وجود یک خبرنگار انقلابی است. یکی از دغدغه‌های خبرنگار انقلابی مکتب محوری‌ست و مهمترین بحث این مکتب حفظ اسلام و ولایت مداری و اطاعت از ولی زمان است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) معنویت افزایی را یکی از دغدغه‌های جامعه امروز دانست و گفت: بایستی نسل جوان براساس معنویت زایی تربیت کرد.

این مسئول از دیگر دغدغه‌های خبرنگار انقلابی را آرمانخواهی خواند و عنوان کرد: پاس‌داشت شعار و سنت و ارزش‌های انقلاب از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی عنوان کرد: در شرایط امروز جامعه بزرگترین دغدغه خبرنگاران بایستی حفظ اتحاد و انسجام ملی باشد به طوری افراد جامعه دشمن شناس باشند.

این مسئول تصریح کرد: تبادل فرهنگی در عرصه تهاجم فرهنگی از جمله وظایف خبرنگاران انقلابی است و واجب است که زیبایی‌های فراموش شده فرهنگ خود را زنده کنیم.

در ادامه این همایش شهردار جدید الوند با اشاره به رسالت خبری خبرنگاران بیان کرد: همانقدر که یک رسانه می‌تواند کارگشا باشد به همان اندازه می‌تواند آسیب پذیر باشد، به طوری که می‌تواند کاهی را کوه و کوهی را کاه کند.

جامعه کنونی نیازمند قلم متعهد است

وی گفت: رسانه باید آرمان محور باشد نه سازمان محور و در چهار چوب ایده‌های آرمانی و انقلابی حرکت کند و اگر چنین باشد خبرنگار رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

احمد‌زاده کرمانی عنوان کرد: برخی از رسانه‌ها پایگاه اجانب هستند و در بسیاری از موارد با نقص حرفه‌ای در حوزه خبرنگار مواجه هستیم به طوری که قلمی روان همچون شهید آوینی که بتواند مردم را هدایت کند به ندرت می‌توان در رسانه پیدا کرد.

وی گفت: یکی از رسالت‌های اساسی در بسیج رسانه تربیت قلم متعهد است به طوری که گفتمان عدالت‌خواهی در قلم رسانه موج بزند.

شهردار جدید شهر الوند با بیان اینکه حوزه خبر و رسانه به شدت تخصصی است، افزود: سرعت، کیفیت و محتوای خبر از موضوعات مهم رسانه امروز است و حوزه خبر در دنیای امروز جایگاه خاصی پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: جامعه کنونی نیازمند قلم متعهد است به طوری که این نوع قلم به مبارزه با شرایط فساد آور جامعه برود، رسالت خبرنگاری می‌طلبد که موضوعات جامعه شفاف سازی شده و سیاه نمایی به دور باشند.

گفتنی‌ است؛ در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر در همایش به مناسبت روز خبرنگار تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/4004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان