۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین احداث ۴۵۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده توسط جهادگران بسیجی/ گروه‌های جهادی علمی در قزوین راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: ۳۳۶۹۵۹ نویسنده: سرهنگ مهدی صادق‌پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۳ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اعلام کرد

احداث ۴۵۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده توسط جهادگران بسیجی/ گروه‌های جهادی علمی در قزوین راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: سپاه استان قزوین در تلاش تشکیل گروه‌های جهادی علمی است که با وجود مدیرانی با تجربه‌ی علمی و جهادی قوی در آینده حتمی است که این مدیران پرورش یافته در مسیر جهاد، در آینده با تکیه بر توان داخلی در مسیر انقلاب گام خواهند برداشت.

احداث ۴۵۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده توسط جهادگران بسیجی/ گروه‌های جهادی علمی در قزوین راه‌اندازی می‌شود

سرهنگ مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره‌ی عملکرد سپاه در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: حدود 450واحد مسکونی به همت سپاه با عنوان طرح "جهاد همبستگی ملی" در مناطق سیل‌زده با همکاری مساجد، حوزه‌های علمیه، پایگاه‌ها، خیرین و جهادگران بسیجی قبل شروع فصل سرما احداث خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون پروژه طبق زمان‌بندی برنامه‌ریزی شده در حال اجراست و حدود 9 فدراسیون انجام شده و باقی پروژه در دست اجرا قرار خواهد گرفت که در پایان شهریورماه سال جاری مراحل دیوارکشی و سقف نیز در اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اذعان کرد: حدود 30واحد مسکونی باید در سال جاری به احداث برسد و سایر واحدها نیز نیاز به تعمیرات دارد که لازم است خیرینی مانند اتاق بازرگانی و شرکت شهرک‌های صنعتی همت کرده و در اجرای این پروژه‌ها سهیم شوند.

این مسئول ابراز کرد: حوزه‌ی تعمییرات ساختمان با همکاری مردم و دولت در زمینه‌های سفیدکاری، کچ‌کاری، کاشی‌کاری، سیمان‌کاری و دیوارکشی با تکیه بر نیروهای جهادی اقدام خواهد شد که هم‌اکنون نیز حدود 100نفر متخصص بسیجی در امور فنی ساختمان از این نیروهای جهادی در چهار ناحیه‌ی استان مانند آوج، اقبالیه، بوئین‌زهرا و قزوین حضور یافته و مشغول اجرای پروژه‌ها هستند.

وی گفت: فرمانده‌ی بسیج کل کشور سردار سلیمانی، فرمانده‌ی سپاه استان لرستان و فرمانده‌ی سپاه استان قزوین در هفته‌های گذشته برای بازدید از مناطق حضور یافتند.

صادق پور ادامه داد: وجود مشکلاتی مانند آواربرداری، حمل و نقل مصالح و نبود مصالح اجرای روند پروژه را کند کرده‌است که حضور و هم‌استانی‌ها و فعالیت معاونت عمرانی به نمایندگی از استاندار در بخش کمک‌رسانی ماشین آلات روند خوبی را رقم خواهد زد.

این مسئول افزود: گروه‌های جهادی مقر خوبی برای پرورش و صرف نیروی جوانی است و حضور جوانان در این عرصه‌ها اسباب ایجاد انگیزه در جوانان است که در آینده ما شاهد حضور و فعالیت مدیرانی با روحیه‌ی جهادی و انقلابی خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: سپاه استان قزوین در تلاش تشکیل گروه‌های جهادی علمی است که با وجود مدیرانی با تجربه‌ی علمی و جهادی قوی در آینده حتمی است که این مدیران پرورش یافته در مسیر جهاد، در آینده با تکیه بر توان داخلی در مسیر انقلاب گام خواهند برداشت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در ادامه ابراز کرد: حضور این جهادگران در مناطق سیل‌زده موجب تقویت روحیه مردم این مناطق و آشنایی جهادگران با مشکلات مردم کشور است که این خود موجب ایجاد زمینه‌ی امیدآفرینی و ارائه‌ی خدمات است.

وی تصریح کرد: با حضور جهادگران در مناطق سیل‌زده ما شاهد استقبال و امید مردم در این مناطق بودیم، زیرا مردم مناطق سیل‌زده با دیدن افرادی که برای کمک‌رسانی به ‌آن‌ها از هیچ کمکی دریغ نمی‌کردند را مایه‌ی انگیزه خود می‌دانستند که این مورد را می‌توان جزئی از معجزات انقلاب دانست.

صادق پور در پایان گفت: توجه به جهاد و جهادگر در مسیر انقلاب می‌تواند موجب رقم‌زده اتفاقات خوب در جامعه اسلامی شود.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان