۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مطالبه‌گری و عمل به ارزش‌ها جزو ضرورت کار رسانه‌ است/ کلمات علیه ما شهادت می‌دهند
کد خبر: ۳۳۶۹۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۲ ساعت: ۱۶:۴۵ ↗ لینک کوتاه

همرزم شهید "طهماسب شیخ حسنی":

مطالبه‌گری و عمل به ارزش‌ها جزو ضرورت کار رسانه‌ است/ کلمات علیه ما شهادت می‌دهند

همرزم شهید "طهماسب شیخ حسنی" گفت: مطالبه‌گری و عمل طبق ارزش‌ها از ویژگی‌های بارز شهید شیخ حسنی بود و این اقدام در رسانه ضروری است و باید بدانیم اگر باصداقت ننویسیم کلمات علیه ما شهادت خواهند داد.

مطالبه‌گری و عمل به ارزش‌ها جزو ضرورت کار رسانه‌ است/ کلمات علیه ما شهادت می‌دهند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ همرزم شهید "طهماسب شیخ حسنی" در نخستین همایش خبرنگار بصیر و مراسم گرامیداشت یاد شهدای رسانه استان و شهید طهماسب شیخ حسنی که امروز(سه شنبه) با حضور معاون پارلمانی وزیر دفاع و مسئولین کشوری و استانی در آبیک برگزار شد، اظهار کرد: سال 58 به عنوان معلم وارد آبیک شدم و به محض ورود با انجمن اسلامی آبیک روبه‌رو شدیم و بسیاری از اعضای انجمن از جمله شهید شیخ حسنی از شهدای امروز هستند.

وی ادامه داد: شهید شیخ حسنی معلمی بسیار درون‌گرا، ساده، پرکار و باهمت بود و پیش از ورود به عرصه رسانه خود یک رسانه بود و در اوج دوران دهه 60که مردم دارای مشکلات پیچیده اقتصادی و اجتماعی بودند تمام مسئولیت‌های محوله را بخوبی انجام می‌داد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: شهید شیخ حسنی در شرایطی که جانباز بود در بیت المقدس و دو مرحله در جبهه غرب حضور داشت و لحظه‌ای میدان را خالی نمی‌کرد.

وی افزود: رسالت خبری، رسالتی برپایه اندیشه و اعتقادات و باورهاست، درواقع ما در قبال آنچه می‌نویسیم و بیان می‌کنیم مسئول هستیم. 

همرزم شهید شیخ حسنی ابراز کرد: مطالبه‌گری و عمل طبق ارزش‌ها امروز از ویژگی‌های بزرگ رسانه‌ای است که شهید شیخ حسنی بر آن‌ها پایبند بود.

وی عنوان کرد: در مقابل هر کلمه‌ای که می‌نویسیم اگر صداقت نداشته باشد روز قیامت علیه ما شهادت خواهند داشت و امیدواریم حافظ ارزش‌هایی باشیم که شهدا به‌خاطر آن خون و جان خود را فدا کردند.

تاثیرگذاری رسانه به افکار عمومی و عملکرد مسئولین

دبیر همایش خبرنگار بصیر نیز در ادامه این مراسم ابراز کرد: خبرنگاری یک بضاعت اجتماعی است که به چگونگی عملکرد مسئولین و افکار عمومی تاثیرگذار است و با فعالیت و عملکرد زنگار جهل از ذهن تاریخ و جامعه می‌زداید.

وی ادامه داد: خبرنگاری به معنای حضور شجاعانه و بابصیرت در جنگ نرم و بیان منصفانه ضعف‌ها و قوت‌ها واقعیات در سایه تقوا دانست.

حسینی عنوان کرد: معرفی الگوهای رسانه‌ای، زنده نگه داشتن یاد شهدا، برپایی نمایشگاه، رونمایی از آغاز به کار کتاب شهید رسانه استان و تقدیر از خبرنگاران از جمله برنامه‌های این همایش است.  

فرماندار آبیک نیز در این مراسم اظهار کرد: با تحریم سپاه 300دست لباس سپاه در بین نمایندگلن توزیع شد که نمایانگر وحدت و پاسخی کوبنده علیه هجمه‌های وارد شده بر سپاه و جمهوری اسلامی ایران بود و اقدامی قابل تقدیر است.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان