۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین استعفا داد
کد خبر: ۳۳۶۹۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۰ ساعت: ۱۳:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین استعفا داد

سید مهدی حسینی از استعفای خود از سمت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین استعفا داد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین به نقل از فارس؛ سید مهدی حسینی اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده برای بنده سه روز پیش استعفا داده‌ام و از امروز نیز در محل کار خود حاضر نمی‌شوم.

وی افزود: علی‌رغم طرح برخی موضوعات در رابطه با صدور حکم قضایی برای بنده، تمامی این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم و اصلا این موضوع مدتی پیش رفع شده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: در طی 6 ماه گذشته فشارهای بسیار زیادی بر روی بنده بود و نه تنها باعث آسیب دیدن کار و اختلال در روند جاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شده بود، بلکه زندگی شخصی من نیز تحت تأثیر قرار گرفته بود.

وی بیان کرد: ادامه این روند برای من ممکن نبود و برای همین بعد از مشورت با برخی بزرگان سه روز پیش تصمیم گرفتم استعفای خود را تقدیم وزیر ارشاد کنم.

این مسئول اضافه کرد: استعفای بنده مورد قبول وزیر واقع نشد اما روز گذشته مجدداً با حضور در دفتر وزیر بر استعفا تأکید کرده و از امروز نیز در محل کار حاضر نخواهم شد.

گفتنی است؛ سید مهدی حسینی 8 اسفندماه سال گذشته به‌‍عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی شده بود. در طی این مدت شایعات زیادی در رابطه با مدرک تحصیلی وی شنیده می‌شد و حتی برخی منابع از صدور حکم قضایی برای وی خبر می‌دادند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان