۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار+جدول
کد خبر: ۳۳۶۸۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱۶ ساعت: ۱۰:۴۱ ↗ لینک کوتاه

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار+جدول

قیمت نمایشگر‌های مطرح برند‌های مختلف در بازار به تاریخ ۱۶ مرداد ۹۸ را در این خبر پیگیری کنید.

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار+جدول
 

به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ،هرچند در این روز‌ها رایانه‌های قابل حمل یا لپ‌تاپ‌ها بسیار محبوب شده‌اند، اما همچنان رایانه‌های شخصی یکی از مهم‌ترین ابزار کاری در خانه، محیط کار و محیط‌های آموزشی محسوب می‌شوند، یک رایانه شخصی بدون نمایشگر چیزی برای ارائه ندارد، نمایشگر‌ها یا مانیتور‌های بازار از سال‌ها پیش به عنوان یکی از محبوب‌تری و مورد استفاده‌ترین ابزار رایانه‌های شخصی شناخته می‌شدند و با حضور برند‌های مطرح، بازار پرفروشی دارند. درادامه قیمت انواع مدل‌های نمایشگر در بازار به تاریخ ۱۶ مرداد ۹۸ را مشاهده می‌کنید.

*قیمت‌ها به تومان است*

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند. **


شرکت ال‌جی

محصولات شرکت ال‌جی هرگز مشتریان خود را ناامید نکرده‌اند، این شرکت کرده‌ای همواره به حفظ کیفیت و استفاده از فناوری‌های نوین در محصولات خود تاکید داشته و یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت چندین ساله ال‌جی در بازار جهانی نیز، همین موارد است. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  16 مرداد) +جدول

شرکت سامسونگ

سامسونگ دیگر نیازی به تعریف ندارد، یکی دیگر از غول‌های کره‌ای بازار فناوری جهان، با فروش سالیانه بسیار بالا، برند سامسونگ است که کیفیت تولیدات آن همواره در سطح بالایی قرار دارد و مورد توجه تمامی اقشار جامعه قرار می‌گیرد. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  16 مرداد) +جدول

شرکت ایسوس

شرت ایسوس در کنار تولید اجزاء مختلف یک سیستم رایانه‌ای، در حوزه تولید مانیتور یا نمایگر رایانه‌های شخصی نیز فعالیت دارد و باید گفت یکی از بهترین‌های بازار محسوب می‌شود. مانیتور‌های ایسوس معمولا قیمت بالایی دارند و برای استفاده از در سیستم‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  16 مرداد) +جدول

شرکت بنکیو

برند بنکیو سال‌ها است که در تولید کالا‌های مختلف حوزه فناوری فعالیت می‌کند و از تجربه کافی در این زمینه برخوردار است. این شرکت تایوانی طی سال‌های اخیر مانیتور‌های خود را وارد بازار ایران کرده و به دلیل کیفیت این محصولات، استقبال خوبی از نمایشگر‌های بنکیو به‌عمل آمده است. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت بنکیو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  16 مرداد) +جدول

شرکت ViewSonic

شرکت ViewSonic یک برند آمریکایی، تایوانی است که در حوزه تولید لوازم بصری مانند مانیتور و پروژکتو فعالیت می‌کند، این برند کمی برای ایرانی‌ها ناآشنا است، اما کیفیت محصولات آن می‌تواند به زودی ViewSonic را به یکی از برترین‌های بازار ایران تبدیل کند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ViewSonic در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  16 مرداد) +جدول

شرکت ام‌اس‌آی

ای‌اس‌آی از قدیمیترین و قدرتمندترین برند‌های حوزه تجهیزات رایانه‌ای است که به خصوص در بخش گیمینگ و سیستم‌های رایانه‌ای حرفه‌ای فعالیت گسترده‌ای دارد. مانیتور‌های ام‌اس‌آی نیز برای سیستم‌های گیمینگ و حرفه‌ای تولید شده و قیمت بسیار بالایی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ام‌اس‌آی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  16 مرداد) +جدول

برند‌های ایرانی – ایکس‌ویژن

شرکت ایکس‌ویژن یکی از مطرح‌ترین برند‌های ایرانی در بازار مانیتور سیستم‌های رایانه‌ای است که سابقه فراوانی در تولید این نوع محصولات دارد و کیفیت نمایشگر‌های آن نیز بسیار بالا است. قیمت مناسب یکی دیگر از ویژگی‌های مانیتور‌های ایکس‌ویژن محسوب می‌شود که موجب محبوبیت این برند شده است. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت ایکس‌ویژن در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  16 مرداد) +جدول

برند‌های ایرانی – مستر‌تک

مسترتک نیز از دیگر برند‌های ایرانی بازار است که سابقه کوتاه‌تری در تولید لوازم الکتریکی دارد، اما محصولات باکیفیتی تولید کرده و قیمت تولیدات آن نیزبسیار مناسب است. مانیتور‌های مسترتک می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خریداران ایرانی باشند. در ادامه آخرین قیمت نمایشگر‌های شرکت مستر‌تک در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع نمایشگر در بازار (تاریخ  16 مرداد) +جدول

 

 

انتهای پیام/1404

منبع:باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان