۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین سارقان تابلو و علائم جاده ای قزوین دستگیر شد
کد خبر: ۳۳۶۶۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۸ ساعت: ۸:۵۱ ↗ لینک کوتاه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

سارقان تابلو و علائم جاده ای قزوین دستگیر شد

معاون راهدای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از دستگیری سارقان تابلو و علائم جاده ای استان با همکاری عوامل انتظامی خبر داد.

سارقان تابلو و علائم جاده ای قزوین دستگیر شد

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، اظهار کرد: سرقت تابلوها و علائم رانندگی جز معضلات جاده‌ای است که در این خصوص باید اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که جان رانندگان و مسافران را در معرض خطر قرار داده سرقت و تخریب علائم و تابلوهای هشدار دهنده رانندگی در سطح جاده‌ها است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به اینکه راه سرمایه ملی است و باید درحفظ و نگهداری آن بکوشیم گفت: به منظور اطلاع رسانی لازم به رانندگان و همچنین جلوگیری از حوادث احتمالی در محورهای مواصلاتی استان برای نصب، جا نمایی و نگهداری این علائم هزینه‌های بسیار سنگینی پرداخت می‌شود.

وی افزود: تیم‌های گشت راهداری این اداره کل با انجام بازدیدها و نظارت‌های مستمر در تمام محورهای استان به ویژه محورهای اصلی و شریانی و شناسایی مکان‌ها و مسیرهای نیازمند نصب تابلو نسبت به نصب تابلوهای مرتبط و مورد نیاز اقدام می‌کنند.

حق لطفی ابراز کرد: سارقان بیشتر در تاریکی شب اقدام به سرقت این تابلوها و علائم می‌کنند که این اداره کل حتی الامکان با گشت‌های شبانه روزی سعی بر کاهش این گونه سرقت‌ها دارد.

وی در پایان گفت: از عموم مردم دعوت می‌گردد چنانچه مواردی در خصوص سرقت تابلو رویت نمودند با تلفن 110 نیروی انتظامی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان