۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کوردلانی که نفاق را روسفید کردند
کد خبر: ۳۳۶۶۵۰ نویسنده: حیدر ولی زاده تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۶ ساعت: ۸:۵۳ ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز؛

کوردلانی که نفاق را روسفید کردند

خرداد ۱۳۶۰ با اتحاد شوم رجوی و بنی صدر این گروه تروریستی وارد فاز مسلحانه شد و در تظاهراتی ده‌ها نفر به دست این کور دلان به خاک و خون کشیده شدند، بتدریج در هفت تیر ۱۳۶۰ و ۸شهریور همان سال شهید بهشتی و شهید رجایی ترور شدند، پس از چندین اقدام دیگر منافقین خلق به عراق فرار کردند.

کوردلانی که نفاق را روسفید کردند

صبح قزوین؛____حیدر ولی زاده.

گروه تروریستی مجاهدین خلق که از سال ۱۳۴۴ پایه گذاری شد و فعالیت‌های خود را آغاز کرد از همان ابتدا راهی را در پیش گرفت که در خلاف جهت آرمان‌های مردم بود، ضرورت مبارزه با رژیم پهلوی فرصت را از عموم مردم گرفته بود تا در جهت شناسایی ماهیت واقعی این گروه تروریستی گام بردارند هر چند ماهیت واقعی این سازمان ترور و وحشت بر نخبگان شناخته شده بود.

ماهیت مجاهدین خلق اسلام التقاطی بود بر همین اساس اعضای این سازمان ایدئولوژی خود را ترکیبی از مارکسیسم و اسلام قرار داده بودند و البته خود نیز بر آن معترف بودند، همین ایدئولوژی التقاطی ماهیت انحرافی و نفاقی این سازمان را اشکار می‌کرد، چراکه اسلام در واقع ظاهری بر باطن مارکسیستی آن بود و به هیچ وجه جمع بستن این دو مقوله امکانپذیر نیست.

به تدریج با شدت گرفتن مبارزات مردمی با رژیم پهلوی و فعالیت گسترده گروه‌های مذهبی علیه رژیم، ماهیت واقعی مجاهدین خلق بر مردم اشکار شد و تفاوت بین این گروه چپ گرا با گروه‌های مذهبی نمایان شد بطوری یک دهه بعد از پایه گذاری یعنی در سال ۱۳۵۴ برخی از اعضای این سازمان طی بیانیه ای اعلام کردند که ما به جای ترکیب ایدئولوژی مارکسیسم و اسلام « مارکسیسم را انتخاب کردیم».

پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست نیروهای مذهبی سبب شد که مجاهدین خلق به رهبری مسعود رجوی خود را به انقلابیون مذهبی نزدیکتر کنند و این بار بیش از پیش خود را با ظاهر مذهبی بپوشانند تا بتوانند به قدرت برسند، اما اگاهی امام خمینی ره از باطن و ماهیت واقعی این گروه تروریستی سبب شد تا مجاهدین خلق نتوانند سهمی در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

بعد از این که مجاهدین خلق که با شناخت ماهیت واقعی شان از سوی مردم به «منافقین خلق» تبدیل شده بودند نتوانستند وارد حکومت بشوند مبارزات مسلحانه و وحشیانه خود را علیه ملت و نظام نوپا آغاز کردند.

خرداد ۱۳۶۰ با اتحاد شوم رجوی و بنی صدر این گروه تروریستی وارد فاز مسلحانه شد و در تظاهراتی ده‌ها نفر به دست این کور دلان به خاک و خون کشیده شدند، بتدریج در هفت تیر ۱۳۶۰ و ۸شهریور همان سال شهید بهشتی و شهید رجایی ترور شدند، پس از چندین اقدام دیگر منافقین خلق به عراق فرار کردند.

فرار به عراق و همکاری با رژیم بعثی عراق سیاهترین کارنامه را برای منافقین خلق رقم زد به طوری که این گروهک دست در دست دیکتاتور عراق داد و بسیاری از ایرانیان و حتی مردم عراق را به خاک و خون کشید.

مجاهدین نه تنها با صدام علیه ایران همکاری کردند بلکه خود نیز چندین عملیات مستقل در جبهه‌های جنگ علیه ایران اسلامی ترتیب دادند که مشهورترین آن ها عملیات فروغ جاویدان بود.

عملیات فروغ جاویدان که در اواخر دوران جنگ صورت گرفت با هدف تصرف تهران در ۴۸ساعت برنامه ریزی شده بود، اما پاسخ به این عملیات با عملیات مرصاد از سوی رزمندگان اسلام سبب شد که منافقین در باتلاق نفاق خود گرفتار شوند و شکست سنگین از جمهوری اسلامی ایران بخورند.

هر چند این گروه تروریستی به شدت متلاشی شد اما اعضای باقیمانده آن حتی پس از اتمام جنگ نیز دست از عناد با ملت ایران بر نداشت به طوری که با اوج گیری نظام جمهوری اسلامی ایران با همکاری دولت های غربی نقش بسزایی در تحریم‌ها، فشار بر ملت ایران، ایجاد فتنه و اغتشاش، ترور و وحشت داشت.

نکته ای که در پایان باید ذکر شود این است که علیرغم اشکار شدن ماهیت نفاق این گروه تروریستی بر عموم مردم ایران، عده ای به اصطلاح روشنفکر و خائن در جهت تطهیر این گروه تروریستی گام برداشته اند که این اقدام بسیار خطرناک می باش به گفته مقام معظم رهبری نباید جای مظلوم و ظالم عوض شود.

انتهای پیام/5000

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان