۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین عملکرد ناجا در برخورد با هنجارشکنی‌ها و بی‌قانونی قابل تقدیر است/ رواج فساد در جامعه جزو سنگرهای دشمن است
کد خبر: ۳۳۶۵۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲ ساعت: ۸:۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

عملکرد ناجا در برخورد با هنجارشکنی‌ها و بی‌قانونی قابل تقدیر است/ رواج فساد در جامعه جزو سنگرهای دشمن است

امام جمعه موقت قزوین گفت: لازم است همگان و بویژه روحانیون که وظیفه دینی به عهده دارند از  موضع فرمانده ناجا در مقابله با هنجار شکنی به عنوان حرکتی مقدس حمایت کنند، درواقع تقدیر و پشتیبانی برای رسیدن به موفقیت در این وظیفه خطیر دارای اهمیت است.

عملکرد ناجا در برخورد با هنجارشکنی‌ها و بی‌قانونی قابل تقدیر است/ رواج فساد در جامعه جزو سنگرهای دشمن است
حجت الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره مواضع اخیر فرمانده ناجا در برخورد با قانون شکنان در جامعه اظهار کرد: امروز دشمن در تمام جبهه‌ها از جمله مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و خانواده به مقابله با انقلاب اسلامی و ارزش‌های ما برخواسته‌اند.
 
وی ادامه داد: متاسفانه جمعی که از نظر اعتقادی دارای مبانی مستحکمی نبوده یا متوجه سودجویی‌های دشمن نیستند تحت تاثیر تبلیغات منفی از کانال‌های بیگانه قرار گرفته و آلت دست و آتش بیار معرکه شده‌اند که حجاب و هنجارشکنی‌هایی از قبیل سگ گردانی و موسیقی‌های طاغوتی از آن دسته است. 
 
امام جمعه موقت قزوین ابراز کرد: قانون، امر به معروف و نهی از منکر را برعهده نیروی انتظامی گذاشته و این نهاد به عنوان ضابط قضایی و مامور پیگیری عمل می‌کند، اما باید توجه داشت که این پدیده مساله‌ای شرعی، اسلامی و انسانی بوده و وظیفه‌ای همگانی است و برعهده گرفتن نیروی انتظامی این تکلیف را از سایرین سلب نمی‌کند.
 
وی افزود: لازم است همگان و بویژه روحانیون که وظیفه دینی به عهده دارند از این حرکت نیروی انتطامی و موضع فرمانده ناجا در مقابله با هنجارشکنی به عنوان حرکتی مقدس حمایت کنند، درواقع تقدیر و پشتیبانی برای رسیدن به موفقیت در این وظیفه خطیر دارای اهمیت است.
 
این مسئول تاکید کرد: باتوجه به ظریف بودن این اقدام ناجا از یک طرف باید بگونه‌ای عمل شود که منجر به برخورد خشن، تحریک به هنجار شکنی و ایستادگی و اسلام زدگی و قانون گریزی نشود و از طرف دیگر جنبه ارشادی و جذب نیز داشته باشد.
 
لزوم حمایت از ناجا در تامین امنیت
 
وی افزود: طبق اظهارات فرمانده ناجا حدود 300هزار پیامک اخطاری و نصیحت گونه به افرادی که حجاب را بدرستی رعایت نکرده‌اند ارسال شده که اقدام ابتکاری خوبی است، اما لازم است همگان وارد میدان شده و درکنار برخورد که وظیفه نیروی انتظامی است تذکر لسانی و نصیحت عامه را دنبال کنند.
 
قابل بیان کرد: نیروی انتظامی در خدمت نظام است و برای حفظ امنیت، ظواهر اسلام و حاکمیت قانون تلاش می‌کند، از این رو آحاد مردم باید قدردان آنان باشند و من نیز به نوبه خود از این ارگان تقدیر و تشکر می‌کنم، البته لازم است نیروی انتظامی تلاش‌ها و آموزش نیروهایش را افزایش دهد.
 
وی ادامه داد: درکنار نیروی انتظامی مردم و سایر مسئولین و دستگاه‌ها نیز باید از آنان پشتیبانی کنند، باید بدانیم امروز کشور باوجود بمباران شایعات و تبلیغات سوء از وضعیت امنیتی خوبی برخوردار است که قابل مقایسه با سایر کشورها نیست.
 
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به عواقب رواج قانون شکنی اذعان کرد: عواقب عدم رعایت قانون همه جامعه را درگیر می‌کند، مانند موقعی که آتشی افروخته شده و خانه‌های اطراف نیز از آن و یا آثارش در امان نیستند؛ اکنون نیز دشمن آتش روی بنزین می‌ریزد و با ابزارهایی همچون آزادی، قانون و شعارهای دروغین نظام را محکوم می‌کنند.
 
وی در پایان عنوان کرد: رواج هنجارشکنی مساله‌ای خطرناک و جزء سنگرهای جنگ دشمن است از این رو همه باید هوشیار و مراقب باشیم  و درکنار فعالیت نیروی انتظامی به عنوان ضابط قانونی خود نیز با حمایت از این ارگان خوبی‌ها را نشر دهیم.
انتهای پیام/۶۰۰۶ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان