۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ساخت و بازسازی ۳۴ واحد مسکونی سیل‌زده در لرستان
کد خبر: ۳۳۶۵۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۵/۱ ساعت: ۱۳:۱۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه شهرستان بوئین زهرا اعلام کرد:

ساخت و بازسازی ۳۴ واحد مسکونی سیل‌زده در لرستان

مسئول سپاه شهرستان بوئین زهرا گفت: شهرستان بوئین زهرا ساخت و بازسازی۳۴واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان لرستان را متقبل شده‌اند و اکنون جهادگران با نیروهای متخصص در منطقه مشغول به فعالیت هستند.

ساخت و بازسازی ۳۴ واحد مسکونی سیل‌زده در لرستان

سرهنگ ملک محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مرحله اول کمک‌های مردمی در روزهای اول سال انجام شد و اکنون پس از برطرف شدن نیازهای اولیه ساخت و بازسازی بخشی از منازل مسمونی استان لرستان به عهده قزوین است.

وی ادامه داد: شهرستان بوئین زهرا در مرحله اول ساخت و بازسازی 34واحد را متقبل شده است و اکنون 30نفر از جهادگران در قالب دو گروه و مدت 7روز در این شهرستان مشغول به کمک رسانی هستند و پس از پایان مدت گروه‌های دیگر جایگزین آن‌ها خواهند شد.

فرمانده شهرستان بوئین زهرا ابراز کرد: به علت نیاز مناطق سیل زده از متخصصین حوزه ساخت مسکن از جمله بنا درکنار جهادگران در منطقه حضور دارند و هدف گذاری بر این است که این ماموریت پیش از آغاز فصل سرما به اتمام برسد.

وی با اشاره به همکاری مردم شهرستان بوئین زهرا به مناطق سیل‌زده عنوان کرد: در ایام عید و مرحله ابتدایی بیش از 700میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم توسط بسیج و سپاه بوئین زهرا جمع آوری شد و البته از طرف سایر واحدها و ارگان‌ها نیز کمک‌هایی جمع آوری شده است. 

این مسئول اذعان کرد: اکنون جمع آوری کمک‌ها با محوریت مساجد و در قالب طرح جهاد همبستگی ملی ادامه دارد و مردم نیز مشارکت خوبی دارند و برای تسریع کار به اندازه نیاز ساخت و بازسازی منازل مسکونی تعهد شده توسط شهرستان کمک جمع ‌آوری خواهد شد.

ملک محمدی تصریح کرد: مردم همیشه در همدردی و کمک به یکدیگر در صحنه هستند و دارای درک و بصیرت هستند و درصورت مشاهده آسیب به پیکره بخشی از نظام پای کار آمدند و این روحیه و اقدام قابل تقدیر بوده و از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: بسیج نیرویی مردمی است و همه مردم به نوعی با بسیج ارتباط دارند از این رو حضور بسیج برای کمک به مردم و ابتکار طرح جهاد همبستگی ملی علاوه بر مشارکت مردم به بالارفتن اعتماد مردم به نظام نیز کمک می‌کند و اکنون افراد در قالب این طرح بخوبی نقش خود را در این زمینه ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان