۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مجلس از برخورد قانونی با هنجارشکنی‌ها حمایت می‌کند/ مواضع فرمانده ناجا قابل تقدیر است
کد خبر: ۳۳۶۵۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۳۱ ساعت: ۱۴:۴۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس:

مجلس از برخورد قانونی با هنجارشکنی‌ها حمایت می‌کند/ مواضع فرمانده ناجا قابل تقدیر است

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: ما نباید اجازه هنجارشکنی در سطح جامعه را بدهیم؛ چراکه با رواج یافتن آن، این پدیده خارج از کنترل و همه گیرخواهد شد، از این رو موضع فرمانده ناجا قابل تقدیر و تشکر است.

مجلس از برخورد قانونی با هنجارشکنی‌ها حمایت می‌کند/ مواضع فرمانده ناجا قابل تقدیر است

روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره صحبت‌های اخیر سردار اشتری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور درخصوص برخورد با هنجارشکنان اظهار کرد: باید با هر فردی در جامعه اسلامی که خلاف موازین کشور حرکت می‌کند و هنجارشکن است برخورد شود و اشاره و اتخاذ چنین موضعی توسط فرمانده نیروی انتظامی کشور قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: امیدواریم با هنجارشکنان بصورت قاطع برخورد شود، ما در جمهوری اسلامی که دارای قوانینی است زندگی می‌کنیم؛ اما گاهی برخی بصورت میدانی و عملیاتی هنجارشکنی می‌کنند که باید با آن‌ها برخورد شود.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس ابراز کرد: نیروی انتظامی برخی افراد را دستگیر می‌کند و پس از آن لازم است دستگاه قضا با آن‌ها برخورد کند؛ درواقع ما نباید اجازه هنجارشکنی در سطح جامعه بدهیم چراکه با رواج یافتن آن، این پدیده خارج از کنترل خواهد شد، از این رو موضع فرمانده ناجا قابل تقدیر و تشکر است.  

وی درباره تاثیر قانون شکنی بر جامعه تصریح کرد: اگر اقدامات و رفتارهایی خلاف قانون، مقررات و رسوم انجام شود قطعا آسیب‌ها و معضلاتی ایجاد می‌شود که باید از آن‌ها جلوگیری شود.

عدم برخورد با هنجارشکنان آن را اپیدمی می‌کند

این نماینده مجلس ادامه داد: لازم است ضمن فرهنگ سازی بر موازین دینی و انقلابی تاکید شود و از طرف دیگر با هنجارشکنان برخورد شود؛ چراکه قطعا عوامل بازدارنده اثرگذار بوده و امور را کنترل می‌کند.

وی تاکید کرد: درصورت عدم برخورد با هنجارشکنان این پدیده اپیدمی و همه گیر خواهد شد، از این رو و از آنجایی که ما در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم برخورد بازدارنده ضرورت دارد.

بابایی صالح با اشاره به حمایت مجلس از مواضع فرمانده ناجا گفت: مجلس به عنوان نهاد قانون گذار، دارای مصوبه و قانون است و از مصوبات خود، ضابطین انتظامی و قضایی و افرادی که در این راستا تلاش می‌کنند، حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۶

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان