۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اقدام سپاه در توقیف نفتکش متخلف انگلیسی عزتمندانه بود
کد خبر: ۳۳۶۵۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۳۱ ساعت: ۱۱:۲۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

اقدام سپاه در توقیف نفتکش متخلف انگلیسی عزتمندانه بود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه تفسیر قرآن با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: هر جا بر اساس نسخه قرآنی عمل کردیم نتیجه گرفته‌ایم.

اقدام سپاه در توقیف نفتکش متخلف انگلیسی عزتمندانه بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(دوشنبه) در جلسه تفسیر قرآن کریم که در حسینیه امامزاده اسماعیل (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: استکبار جهانی در مهندسی دیپلماسی خود به گونه‌ای رفتار می‌کند که خسارت و ذلت را به طرف مقابل تحمیل کند و با این شیوه اهدافش را پیش می‌برد.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی در مهندسی دیپلماسی مستقل عمل می‌کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در طرح، برنامه و مهندسی دیپلماسی مستقل است و اجازه نمی‌دهد کسی خسارت و ذلت را بر ایران اسلامی تحمیل کند.

امام جمعه قزوین با یادآوری بمباران فرودگاه مهرآباد توسط بعثی‌ها افزود: امام خمینی (ره) فرمودند دزدی سنگی انداخته و رفته است؛ یعنی اگر واکنش صاحب خانه را ببیند، فرار می‌کند اما اگر اقدامی نبیند به خسارت‌های خود ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران تأکید کرد: اقدامی که سپاه پاسداران در توقیف نفتکش متخلف انگلیسی انجام داد، عزتمندانه بود چرا که به انگلیسی‌ها فهماند اقداماتشان علیه ما بی پاسخ نمی‌ماند.

وی افزود: در حالی که یک کشتی انگلیسی در این اقدام توقیف شد اما بر روی ادبیات «ترامپ» نیز اثرگذار بود و او را نیز مؤدب کرد و این مهم نشان می‌دهد باید در مقابل دشمنان با اقتدار رفتار کنیم.

عابدینی با تأکید بر اینکه تاکنون هرچه خسارت کشیده‌ایم برای این بوده که با دشمنان با نسخه قرآنی عمل نکرده‌ایم، اذعان کرد: قرآن تأکید دارد که دشمنان باید از شما شدّت و قدرت ببینند و هر جا بر اساس نسخه قرآنی عمل کرده و با دشمنان با قدرت برخورد کرده‌ایم، نتیجه گرفته‌ایم.

این مفسر قرآن کریم با اشاره به آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة» عنوان کرد: خدا از ما می‌خواهد هر چه در توان داریم برای مقابله با دشمنان آماده کنیم و خود را با تجهیزات نظامی مجهز نماییم و آنقدر قوی باشیم که دشمنان رعب و وحشت در جانشان بیوفتد.

وی اظهار کرد: خدا از انسان‌های ذلیل‌ حمایت نمی‌کند بلکه از انسان‌های با عزت حمایت و پشتیبانی می‌کند زیرا خداوند عزیز و قوی است و به همین خاطر انسان‌های عزیز و قوی را دوست دارد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان