۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین موکب سیدالشهداء(ع) اوقاف قزوین آغاز به‌کار کرد
کد خبر: ۳۳۶۵۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۳۰ ساعت: ۱۴:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان:

موکب سیدالشهداء(ع) اوقاف قزوین آغاز به‌کار کرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ستاد اربعین حسینی و موکب سیدالشهداء(ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین آغاز به کار کرد.

موکب سیدالشهداء(ع) اوقاف قزوین آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با وجود فاصله چند ماه تا فرا رسیدن ایام سوگواری سیدالشهدا(علیه السلام)، از هم اکنون برای برپایی هرچه باشکوه تر راهپیمایی اربعین، ستاد اربعین حسینی در اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین آغاز به کار کرد.

در حالی که چند ماه تا فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان باقی مانده است، ستاد اربعین حسینی در اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین تشکیل و برای برپایی موکب اوقاف قزوین در شهر نجف در اداره کل اوقاف استان، با حضور مدیرکل اوقاف استان،معاون فرهنگی اجتماعی ،معاون مدیریت منابع و پشتیبانی ،روسای حراست و کارشناسان مالی و فرهنگی اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام مجیدی امروز(یکشنبه) در جلسه ستاد اربعین حسینی با تاکید بر لزوم ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: امسال نیز همچون سال گذشته محل برپایی موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین شهر نجف عراق می باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اذعان کرد: در این جلسه مقرر شد تا دستورالعمل‌های مربوط به وظایف محوله و برنامه‌های واحدها و کمیته ها، طی جلسات متعدد و با همفکری مسئولان ستادها تدوین و ابلاغ شود.

وی با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی و لزوم اهمیت هرچه بیشتر آن، ادامه داد: مقام معظم رهبری بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی تاکید دارند و باید بیشتر به آن توجه شود.

مجیدی حضور سازمان اوقاف در اربعین حسینی را ضروری دانست و اضافه کرد: ظرفیت اوقاف برای حضور فعال در راهپیمایی اربعین حسینی بسیار بالا است و از این رو اوقاف قزوین تلاش می‌کند حضوری اثرگذار در اربعین امسال داشته باشد.

وی از برپایی موکب اوقاف قزوین در شهر نجف خبر داد و تصریح کرد: اوقاف قزوین در حال تدارک برای حضوری فعال و اثرگذار در پیاده‌روی اربعین حسینی بوده و برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه انجام داده است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان