۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین دولت با هجمه به سریال "گاندو" بار دیگر نقدناپذیری خود را ثابت کرد/ تضعیف رسانه ملی یک جنایت بزرگ است
کد خبر: ۳۳۶۵۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲۷ ساعت: ۱۷:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرمسئول نشریه "۷دی" در مصاحبه با صبح قزوین:

دولت با هجمه به سریال "گاندو" بار دیگر نقدناپذیری خود را ثابت کرد/ تضعیف رسانه ملی یک جنایت بزرگ است

مدیرمسئول نشریه "۷دی" گفت: امروز که رسانه ملی با انواع شبکه‌های ماهواره ای درحال رقابت است اگر به بهانه پخش یک سریال به جای تقویت به سمت تضعیف آن قدم برداریم، عمل ما یک جنایت بزرگ خواهد بود.

دولت با هجمه به سریال "گاندو" بار دیگر نقدناپذیری خود را ثابت کرد/ تضعیف رسانه ملی یک جنایت بزرگ است

احمد خورگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ درباره تحریم بودجه ای صدا و سیما از سوی دولت اظهار کرد: از آغاز به کار دولت یازدهم و دوازدهم، رئیس جمهور محترم با عملکرد و موضع گیری‌های خود نشان داد که تحمل نقد را ندارد و بارها منتقدان خود را با الفاظ نامناسب مورد عنایت قرار داد.

وی افزود: اگر امروز می‌بینیم با پخش یک سریال دولت اقدام به تضعیف صدا و سیما می‌کند، این موضوع هم در راستای همان نقدناپذیری دولت است در صورتی که تضعیف رسانه ملی به منافع نظام و کشور ضربه خواهد زد.

مدیرمسئول نشریه "7دی" ابراز کرد: صدا و سیمای ایران اسلامی سال‌هاست در فضای ناجوانمردانه و نابرابر درحال مقابله با صدها رسانه غربی در دنیاست که با دلارهای مخالفان نظام درحال هجمه‌های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی به کشور ما هستند.

وی تصریح کرد: امروز که رسانه ملی با انواع شبکه‌های ماهواره ای درحال رقابت است اگر به بهانه پخش یک سریال به جای تقویت به سمت تضعیف آن قدم برداریم، عمل ما یک جنایت بزرگ خواهد بود.

بودجه صدا و سیما هرچه سریع‌تر باید حل و فصل شود

این فعال رسانه ای عنوان کرد: دولت در عملکرد خود همیشه با رسانه‌های منتقد برخورد کرده است، امروز هم برای مقابله با روشنگری صدا و سیما به دنبال سرکوب کردن نقد است. در صورتی که باید واقعیت‌ها به مردم گفته شود چرا باید دچار ترس و واهمه شویم؟

وی یادآور شد: اگر آنچه در سریال "گاندو" نشان داده شده خلاف واقع بوده و صدا و سیما در این حوزه تحریفی انجام داده است، دولت برای دفاع از خود از طریق مراجع قضایی و ارگان‌ها نظارتی این موضوع را پیگیری کند.

خورگامی گفت: اینکه دولت می‌خواهد با حذف بودجه صدا و سیما به اهداف خود دست پیدا کند، یعنی محتوای سریال "گاندو" واقعیت داشته و دولت نقدناپذیر است.

وی ابراز کرد: موضوع بودجه صدا و سیما هرچه سریع‌تر باید حل و فصل شود و مجلس و دستگاه‌های حاکیمیتی به این موضوع ورود داشته باشد تا این مصوبه لغو شود.

مدیرمسئول نشریه "7دی" در پایان اذعان کرد: اگر بودجه صدا و سیما حذف شود و متولیان این رسانه فقط بودجه خود را از طروق دیگر تامین کنند کیفیت برنامه‌های رسانه ملی کاهش پیدا کرده و در نتیجه مخاطبان به شبکه‌های ماهواره ای رجوع خواهند کرد که این روند در درازمدت اثرات ضدفرهنگی زیادی برای کشور خواهد داشت.

انتهای پیام/2002

 

 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان