۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دستگیری سارقان به عنف و کشف بیش از ۴۰۰ تن گندم و برنج دپو شده
کد خبر: ۳۳۶۴۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲۶ ساعت: ۱۲:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

دستگیری سارقان به عنف و کشف بیش از ۴۰۰ تن گندم و برنج دپو شده

فرمانده انتظامی استان از دپوی غیر قانونی۴۰۰ تن گندم و ۲۵ تن برنج ایرانی و ۱۵ تن سبوس گندم در شهرستان "تاکستان" خبر داد.

دستگیری سارقان به عنف و کشف بیش از ۴۰۰ تن گندم و برنج دپو شده

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

یک کشته در واژگونی وانت پیکان در تاکستان

سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور "شال به تاکستان" 5 کیلومتر مانده به روستای"اک" بلافاصله عوامل پلیس راه به همراه عوامل انتظامی و اورژانس در محل اعلام شده حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مورد نظر مشخص شد در این حادثه رانندگی يك دستگاه خودرو "پیکان وانت" واژگون و بر اثر این سانحه رانندگی سرنشین 15 ساله خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

رئیس پلیس راه استان در پایان افزود: کارشناسان علت این سانحه را بی مبالاتی از جانب راننده "پیکان وانت" به دلیل عدم توانائی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از ترکیدن لاستیک عقب سمت چپ و بروز عیب نقص فنی مستمر اعلام کردند.

کشف 16 کیلو مواد مخدر

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فردی با یک دستگاه خودروی سواری "پژو 405"، قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را از استان های غربی کشور به استان تهران دارد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: بلافاصله اطلاعات تکمیلی در این خصوص در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "همدان" قرار گرفت و در نهایت عوامل پليس"همدان" با کنترل محورهای مواصلاتی موفق به شناسائی و توقیف خودرو مورد نظر شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی 16 کيلو مواد مخدر از نوع تریاک که بطور ماهرانه ای در خودروی مورد نظر جاسازی شده بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان "همدان" معرفی شد.

دستگیری سارقان به عنف در عملیات مشترک پلیس قزوین و زنجان

وی در ادامه اذعان کرد: در پی حضور فردی در پلیس راه "قزوین - کرج" و اعلام این که خودروی سواری (پراید) وی در شهر "تهران" پس از سوار کردن 2 مسافر در میدان "آزادی "به مقصدی معلوم پس از طی مسافتی در آزاد راه "کرج - قزوین" با ضرب و شتم و به زور سرقت کردند بلافاصله موضوع با اعلام به 110 در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با تلاش ماموران انتظامی و عوامل مرکز فوریت های پلیسی 110 استان و انجام اقدامات اطلاعاتی لازم مشخص شد سارقان با خودروی سرقتی مورد نظر در یکی از جایگاه‌های سوخت در استان "زنجان" مشاهده شده که پس از هماهنگی های لازم بلافاصله اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس "زنجان " قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه افزود: سرانجام با تلاش ماموران انتظامی پلیس "زنجان" خودرو مورد نظر توقیف و هر 2 سارق مسافر نما نیز دستگیر شدند.

حاجیان با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان "زنجان" معرفی شدند به مردم توصیه کرد: برای پیشگیری از وقوع این چنین جرائمی به هشدارهای پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک در این خصوص بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز پیام 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از 400 تن گندم و برنج دپو شده در تاکستان

وی در ادامه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی و اخبار واصله مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی کالاهای مشکوک در یکی از انبارهای حاشیه شهر تاکستان بررسی صحت موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی "تاکستان" قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبتی و تائید صحت موضوع و هماهنگی های لازم بلافاصله ماموران پلیس آگاهی طی یک عملیات ضربتی، به همراه بازرسان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن و جهاد کشاورزی در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از انبار مورد نظر مقدار 400 تن گندم و 25 تن برنج مرغوب ایرانی و 15 تن سبوس گندم کشف شد؛ بنا بر اعلام کارشناسان ارزش این کالاهای اساسی 15 میلیارد ریال برآورد شده است.

حاجیان در پایان با اشاره به این که مکان مورد نظر پلمب و پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد، یادآور شد: نیروی انتظامی همچون گذشته با تمام توان به تلاش شبانه روزی خود برای جلوگیری از فعالیت اخلالگران اقتصادی ادامه خواهد داد و برای ایجاد امنیت اقتصادی از هرگونه همکاری مردم استقبال می کند.  

کشف 13کیلو مواد مخدر در تاکستان

سرهنگ "کوروش عزیزی" در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اخبار واصله از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر در تاکستان بررسی و انجام تحقیقات در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تاکستان قرار گرفت.

وی در تصریح این خبر گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی و شناسائی محل اسکان قاچاقچیان و هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی ماموران با عملکرد هوشمندانه خود موفق به دستگیری 6 نفر و کشف 13 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه ای در یک دستگاه خودرو جاسازی شده بود و 2 دستگاه ترازوی توزین مواد در محل شدند.

فرمانده انتظامی تاکستان در پایان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان