۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کشف ۴۰کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و اصفهان
کد خبر: ۳۳۶۴۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲۴ ساعت: ۱۳:۴۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان خبرداد:

کشف ۴۰کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و اصفهان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس "قزوین و اصفهان" خبر داد.

کشف ۴۰کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و اصفهان

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي و هوشمندانه ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فردی قصد دارد با یک دستگاه کامیون "بنز" مقادیری مواد مخدر را از استان های جنوبی کشور به استان تهران منتقل کند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "اصفهان" قرار گرفت و در نهایت ماموران پليس اصفهان - نائین با کنترل محورهای مواصلاتی خودرو مذکور را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار تقریبی 40 کيلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

حاجیان در پایان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان اصفهان تحویل داده شد، به مردم توصیه کرد: برای جلوگیری از فعالیت مخرب و خانمانسوز سوداگران مرگ و داشتن جامعه ای سالم به توصیه‌های پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موردی در خصوص نگهداری و تهیه و توزیع مواد مخدر بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان