۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مسابقه تولید گروهی پوستر و محتوای دیجیتال برگزار شد
کد خبر: ۳۳۶۳۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲۰ ساعت: ۹:۴۸ ↗ لینک کوتاه

مسابقه تولید گروهی پوستر و محتوای دیجیتال برگزار شد

مدیر مرکز دیجیتال قزوین گفت: مسابقه و کارگاه تولید گروهی پوستر و محتوای دیجیتال با موضوع دهه کرامت و امام رضا (ع) روز گذشته برگزار شد.

مسابقه تولید گروهی پوستر و محتوای دیجیتال برگزار شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سعید پورایمانی درباره مسابقه تولید گروهی پوستر و محتوای دیجیتال تصریح کرد: این مرکز در دهه کرامت به‌منظور ترویج فرهنگ سیره رضوی و ارتقا سرانه محتوای مذهبی در فضای مجازی به نام امام رضا (ع)، برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی کرده است.

مدیر مرکز دیجیتال قزوین افزود: کارگاه تولید گروهی محتوای دیجیتال نیز در همین راستا و در امتداد جشنواره تولید محتوی رضوی برگزار شد.

این مسئول تاکید کرد: مسابقه و کارگاه تولید گروهی پوستر و محتوای دیجیتال چهارشنبه 19 تیرماه با حضور خادمین حرم امام رضا(ع) و 50هنرمند در محل پیاده راه سبزه‌میدان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این کارگاه که از ساعت 16 الی 20 برگزار شد به پنج نفر برگزیده جوایزی اهدا شد.

پورایمانی یادآور شد: امروزه توجه به فضای مجازی و اثرگذاری این فضا در زندگی حقیقی افراد ضروری است، درواقع گرایش مردم به سمت افزایش استفاده از فضای مجازی در برقراری ارتباط با یکدیگر موجب شده که شاهد گسترش اثرگذاری این فضا بر زندگی حقیقی انسان‌ها باشیم بنابراین با بهره‌مندی مطلوب از این ظرفیت می‌توان اقدامات خوبی در زمینه‌های مختلف انجام داد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان