۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین دومین جشنواره بزرگ ورزشی "بانوی کرامت" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۶۳۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۹ ساعت: ۱۶:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول امور ورزش بانوان استان در مصاحبه با صبح قزوین:

دومین جشنواره بزرگ ورزشی "بانوی کرامت" در قزوین برگزار می‌شود

مسئول امور ورزش بانوان استان قزوین گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت دومین جشنواره بزرگ ورزشی بانوی کرامت در قزوین برگزار می‌شود و نشان می‌‌دهد که حجاب محدودیت برای قهرمانی بانوان در زمینه ورزش ایجاد نمی‌کند.

دومین جشنواره بزرگ ورزشی "بانوی کرامت" در قزوین برگزار می‌شود

ندا پاکدامن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب دومین جشنواره بزرگ ورزشی "بانوی کرامت" با حضور نائب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، مدیران بانوی استان، گروه‌های مختلف ورزشی و عموم مردم در بوستان بانوان نرگس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی ظرفیت ورزشی بانوان استان را نمایان می‌کند و همچنین از بانوان قهرمان فراملی تجلیل می‌شود و نشان می‌دهد که با پوشش حجاب اسلامی می‌توان در زمینه ورزشی پیشرفت کرد و ححاب مانع و محدودیتی در این راستا نیست.

مسئول امور ورزش بانوان استان ابراز کرد: در این جشنواره سعی شده به دو بخش ورزشی و فرهنگی توجه شود و به همین دلیل در کنار اجرای گروه‌های مختلف رشته‌های ورزش‌های همگانی فعالیت‌های فرهنگی از جمله اجرای گروه موسیقی بانوان نیز در برنامه قرار گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری این جشنواره در سال گذشته نتایج مثبتی به همراه داشت و اشتیاق ما را برای ادامه آن در سال‌های آتی افزایش داد.

نمایش توانمندی‌های بانوان ورزشکار در جشنواره ورزشی

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اذعان کرد: ما در برنامه‌های ورزشی بانوان رسانه‌ها را در اختیار نداریم و از این رو بسیاری از افراد و عموم مردم از توانمندی ورزشی بانوان بی اطلاع هستند و صرفا افراد محدودی که در سالن‌های ورزشی حضور می‌یابند از آن آگاهی می‌یابند.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره ورزشی بانوان، توانمندی‌های ورزشی را به نمایش گذاشت و بانوان استان ضمن آشنایی با بسیاری از رشته‌ها و پیگیری آن‌ها از وجود هماهنگی و پیشرفت در این زمینه آگاهی پیدا کردند.

پاکدامن عنوان کرد: این جشنواره ورزشی با همت گروه توسعه ورزش بانوان و هیئت ورزش‌های همگانی از ساعت 18:30امروز(چهارشنبه) با ماراتن ایروبیک آغاز می‌شود و تا ساعت 22ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: اجرای گروه ورزشی پیرامید، گروه دف زنان، موسیقی سنتی، ایروبیک و استپ، گروه ورزشی فیوژن، یوگا، کراس فیت و دوچرخه سواری، تجلیل از ورزشکاران محجه و ایراد سخنرانی از جمله برنامه‌های این جشنواره هستند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان