۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انهدام باند سارقان خودرو با ۲۵ فقره سرقت در قزوین
کد خبر: ۳۳۶۳۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۹ ساعت: ۱۴:۴۱ ↗ لینک کوتاه

انهدام باند سارقان خودرو با ۲۵ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو و محتویات داخل خودرو و کشف ۲۵ فقره سرقت در قزوین خبر داد.

انهدام باند سارقان خودرو با ۲۵ فقره سرقت در قزوین
 

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت خودرو به پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند، دو سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجوئی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۵ فقره سرقت خودرو و ۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و ۵ نفر مالخر را به عنوان خریدار وسایل سرقتی معرفی کردند که مأمورانپلیس در یک عملیات ضربتی مالخران را درمخفیگاهش دستگیر و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

حاجیان در پایان با اشاره به اینکه اموال مسروقه کشف شده از سارقان پس از شناسایی مالباختگان رد مال شد، عنوان کرد: اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و مدارک هویتی در داخل خودرو و در معرض دید برای سارقان وسوسه انگیز است. لذا از شهروندان خواست از گذاشتن هر گونه وسیله با ارزش در معرض دید داخل خودرو خودداری و خودروهای خود را ضمن اینکه در مکان‌های خلوت پارک نکنند به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان