۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کارگاه آموزشی رایگان دوخت "چادر" در قزوین تشکیل می‌شود
کد خبر: ۳۳۶۳۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۹ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل موسسه خانه طراحان "آیلار":

کارگاه آموزشی رایگان دوخت "چادر" در قزوین تشکیل می‌شود

مدیرعامل موسسه خانه طراحان "آیلار" گفت: برای مقابله با چهارشنبه‌های سفید، همایش و کارگاه آموزشی طراحی و دوخت چادر باعنوان "من حجاب را دوست دارم" در دو چهارشنبه متوالی با همکاری بنیاد عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی رایگان دوخت "چادر" در قزوین تشکیل می‌شود

اشرف کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهارکرد: همایش و کارگاه آموزشی طراحی و دوخت چادر در راستای حمایت از افراد علاقمند و دارای حجاب که توان آموزش در آموزشگاه‌ها را ندارند طی دو چهارشنبه در فرهنگسرای بانو واقع در در بوستان هشت هشت  تشکیل شده است.

وی ادامه داد: قرارگرفتن این آموزش‌ها در یک روز خاص از هفته برای مقابله با چهارشنبه‌های سفید در کشور بوده و با عنوان چهارشنبه‌های "من حجاب را دوست دارم" شکل گرفته است.

 مدیرعامل موسسه خانه طراحان آیلار ابراز کرد: در این کارگاه‌ها از صفر تا صد چادرهای رایج از جمله چرخی، ملی، دانشجویی و عبایی بصورت رایگان و با اعطای گواهی نامه فنی و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود و از تعدادی از بانوان دارای حجاب برتر و چادر تقدیر خواهد شد.

وی افزود: نخستین روز این کارگاه امروز با استقبال خوب بانوان برگزار شد و جلسه بعدی نیز در چهارشنبه آینده برگزار خواهد شد؛ علاقمندان برای شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند عبارت "من حجاب را دوست دارم" به شماره 09199157660پیامک کنندتا زمان و مکان کارگاه به آن‌ها اطلاع رسانی شود.

این کارشناس طراحی دوخت عنوان کرد: این طرح از طرف مؤسسه خانه طراحان آیلار ارائه شد و با همکاری جدی بنیاد عفاف و حجاب شکل گرفت؛ همچنین آستان قدس، بسیج اصناف، بسیج جامعه زنان، سازمان فرهنگی و ورزشی و استانداری نیز از ما حمایت کردند.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان