۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پرداخت خبرنگاران به بیانیه "گام دوم انقلاب" ضروری است/ در برخورد با رسانه‌ها خودی و غیرخودی نداریم
کد خبر: ۳۳۶۳۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۶ ساعت: ۱۵:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین:

پرداخت خبرنگاران به بیانیه "گام دوم انقلاب" ضروری است/ در برخورد با رسانه‌ها خودی و غیرخودی نداریم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) در استان گفت: درمجموعه سپاه خودی و غیرخودی وجود ندارد و با روی باز از تمام رسانه‌ها با جناح بندی‌های مختلف استقبال می‌کنیم، چراکه خط قرمز و معیار خودی و غیرخودی پذیرش و پیروی از ولایت و مواضع رهبری است.

پرداخت خبرنگاران به بیانیه "گام دوم انقلاب" ضروری است/ در برخورد با رسانه‌ها خودی و غیرخودی نداریم

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در نشست تعاملی اصحاب رسانه و مجموعه روابط عمومی سپاه که امروز(یکشنبه) در مجتمع فرهنگی ورزشی طلائیه برگزار شد، اظهار کرد: در بسیج و سپاه خودی بدین معناست که هرکس که مواضع انقلاب و رهبری را بیان می‌کند و هرکس که نگاه و عملکردش با آهنگ امریکا و اسرائیل امروز و با استکیار است غیرخودی است.

وی ادامه داد: سپاه خودی و غیرخودی ندارد و هرکس فعالیت جهادی داشته باشد در خدمتشان هستیم و از فعالیت‌هایشان حمایت می‌کنیم. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان ابراز کرد: انتشار برخی اخبار از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری به معنای مواضع رسمی سپاه نیست و این مواضع صرفا بصورت رسمی از طریق روابط عمومی مطرح می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: درواقع معیار خودی و غیرخودی به معنای چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا نیست؛ هرکس قلبش برلی انقلاب می‌تپد و امام و مواضع و مبانی ایشان و رهبری را می‌پذیرد خودی است، دراصل خزب الله خودی و حزب شیطان غیرخودی است و این موضوع خط قرمز و معیار ماست.

وی ادامه داد: فعالیت خبرنگاران بسیار ارزشمند است و در توان از آن‌ها تشکر می‌کنیم، اما به دلیل محدودیت‌های مالی امکان تشکر مالی از تمام آن‌ها وجود ندارد.

معبودی بیان کرد: باید به تبیین بیانیه گام دوم اهتمام بورزیم، چراکه رهبری برای آن بسیار زحمت کشیدند و شامل سه نکته اصلی است مبتی بر اینکه ما کحا بودیم، اکنون کجا قرار داریم و پس از این در کجا قرار خواهیم داشت.

وی گفت: اکنون اهتمامی که نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب باشد وجود ندارد؛ ما پیش از انقلاب هیچ و صفر بودیم؛ چراکه حاکمان وابسته و مستبد حکمرانی می‌کرند اما امروز مقتدر و پیش رو هستیم و بیانیه قصد بیان این موضوع را دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان افزود: امروز هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی و ناو هواپیمابر در منطقه حضور پیدا می‌کند؛ اما با اقتداری که داریم منجر به شکست می‌شوند.

وی اذعان کرد: محمدرضا پهلوی به دلیل گوش کردن به رادیو آلمان و نصب نقشه آلمان مورد سرزنش قرار می‌گیرد، اما امروز ترامپ به رهبر معظم انقلاب  پیام می‌فرستد و مورد اعتنا قرار نمی‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی ضرورت دارد که نتیجه آن رسیدن به ظهور ولایت عظمی است.

معبودی عنوان کرد: لازم است رسانه‌ها بصورت مداوم بخش‌های مختلف بیانیه گام دوم را مورد مطالعه و مطالبه از مسئولان قرار دهند، چراکه با عملیاتی شدن این بیانیه بسیاری از مشکلات کشور قابل حل است.

وی افزود: من می‌پذیرم که ما در مجموعه سپاه و بسیج در بیان اقداماتمان کامل هستیم و به دلایل مختلف اطلاع رسانی کافی صورت نمی‌گیرد که این موضوع نیازمند توجه و رسیدگی و رفع نقص است. 

انتهای پیام/۶۰۰۶

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان