۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تشییع ۲ شهید تازه تفحص شده و حاشیه‌های سفر سفیر بلژیک به قزوین
کد خبر: ۳۳۶۲۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۵ ساعت: ۱۲:۱۷ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

تشییع ۲ شهید تازه تفحص شده و حاشیه‌های سفر سفیر بلژیک به قزوین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

تشییع ۲ شهید تازه تفحص شده و حاشیه‌های سفر سفیر بلژیک به قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است. 

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:

حجاج وحدت را در حج به نمایش بگذارند/ عربستان در باتلاق یمن فرو رفته است

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: حجاج وحدت توحیدی را در حج به نمایش بگذارند.

۵درصد برق کشور را تامین می‌کنیم/ قزوین در سال ۴ونیم میلیارد ساعت برق مصرف می‌کند

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: نیروگاه شهید رجایی از سال ۶۳ شروع به ساخت کرد و از سال ۷۱ وارد مدار شد و اکنون ۴ونیم تا ۵درصد برق کشور را تامین می‌کند.

فسادزدایی از درون قوه قضائیه مورد توجه قرار بگیرد/ معنا ندارد یک دلال در روز ۵ بار وارد دستگاه قضا شود

قائم مقام مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: ورود و خروج دلال‌ها باید مورد توجه قرار گرفته و وکلا ساماندهی شوند‌ که امیدواریم در سال جاری این موضوع عملی شود؛ معنا ندارد که یک دلال در روز پنج بار وارد دستگاه قضا شود.

ایده جدید طراحی "کلاژ فرش" در معرض دزدیده‌شدن قرار دارد/ از تسهیلات و حمایت‎های مسئولان بی‌بهره‌ایم

طراح کلاژ فرش گفت: طراحی کلاژ فرش توسط من سبکی جدید در این هنر به وجود آورده است که با عدم حمایت‌های لازم در معرض دزدیده شدن ایده قرار دارد.

پست اینستاگرامی صبح قزوین در حمایت از شیخ زکزاکی حذف شد

صفحه اینستاگرامی صبح قزوین به حمایت از شیخ زکزاکی پستی را در فضای مجازی منتشر کرده بود که پس از مدت کوتاهی به دلیل سانسورهای برآمده از آزادیخواهی نمادین غربی حذف شد.

پیوست "عفاف و حجاب" در برنامه‌ها دیده نمی‌شود/ اداره کل امور اجتماعی استانداری شفاف‌سازی کند در حوزه زن و خانواده چه بودجه‌ای هزینه کرده

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: متاسفانه بزرگترین مشکل استان قزوین این است که پیوست عفاف و حجاب در برنامه‌های مختلف رعایت نمی‌شود و تا به امروز از پتانسیل عفاف و حجاب استان قزوین به درستی در تصمیم سازی ها استفاده نشده است.

 
 
مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین گفت: مراسم ویژه "گردهمایی ۱۰ هزار نفره‌ی عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده" در سراسر کشور در تاریخ ۱۹ تیرماه توسط ناحیه‌ی امام حسن عسگری(ع) در آستان مقدس امام‌زاده حسین(ع) برگزار خواهد شد.
 

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور درباره رفع فیلترینگ گفت: این موضوع باید در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه که بعد از مدت‎‌ها قرار است تشکیل شود، مطرح و این کارگروه در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند؛ ضمن اینکه به نظر نمی‌رسد برنامه‌ای برای رفع فیلترینگ از سوی مراجع تصمیم گیرنده وجود داشته باشد.

کشف ۱۵۷ کیلو موادمخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و کرمان

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۵۷ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس "قزوین و کرمان" خبر داد.

اجرای بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه در دهه کرامت/ ۸هزار اطعام رضوی توزیع می‌شود

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: آستان قدس رضوی با اجرای بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگی مانند دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، استاندار، بیمارستان‌ها، زندان‌ها، اصحاب رسانه، خانواده شهدا و جانبازان در سطح استان قزوین همراه با کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت فعالیت خواهد داشت.

نیازمند بازتعریف "حریم خصوصی" در فضای مجازی هستیم/ نمی‌پذیریم ایران به بازاری برای کسب‌وکار شبکه‌های اجتماعی خارجی تبدیل شود

دبیر ملی شورای فضای مجازی گفت: در حوزه قانون نیز نیاز به بازتعریف حریم خصوصی در فضای مجازی داریم؛ امروز شاهد بروز معاملات و دارایی‌های معنوی بزرگی هستیم و در این فضا قانونگذاری فقط از سوی حکومت‌ها انجام نمی‌گیرد.

شهدا آمده‌اند که بگویند، دشمنی دشمن را فراموش نکنیم/ پیام اصلی شهدا مقاومت است

امام جمعه قزوین گفت: شهدا آمده‌اند به ما بگویند که دشمن همان دشمن است، همان دشمن جنگ افروزی که جنگ تحمیلی را برای ما زمینه سازی کرد و همان دشمنی است که هواپیمای مسافر بری را ساقط کرد.

دو خورشیدی که بر دستان قزوینی‌ها درخشیدند/ هنوز هم شهدا دستمان را می‌گیرند

شهید محرمعلی رویتوندغیاثوند و روحانی شهید اکبر مهدی‌زاده نیز دو شهید بزرگوار از استان قزوین هستند که امروز بر دستان مردم از مقابل امامزاده اسماعیل(ع) به سمت گلزار شهدای این شهر واقع در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) تشییع شدند.

سال گذشته ۳۰۹نفر در تصادفات جاده‌ای قزوین کشته شدند/ وجود ۷۲ نقطه حادثه‌خیز در استان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: تصادفات استان قزوین در بهار امسال ۲۱۴ درصد افزایش داشته است که باید با همکاری همه دستگاه های متولی برای کاهش آنها اقدام کرد.

سهم اهدای خون بانوان کمتر از ۱۰درصد است/ ۵۰درصد مطالبات انتقال خون از بیمارستان‌ها وصول نشده

مدیرکل انتقال خون قزوین گفت: متاسفانه کل دریافتی‌های انتقال خون از بیمارستان‌های کل استان زیر ۵۰درصد است که هم اکنون تنها بیمارستان تاکستان ۹۹ درصد مطالبات را پرداخت کرده است.

بیش از ۱۴ میلیارد تومان زکات در استان قزوین جمع‌آوری شد

رئیس اداره زکات کمیته امداد استان قزوین گفت: مجموع زکات جمع آوری شده در سال ۹۷ بیش از ۱۴ میلیارد تومان بوده است که از مجموع زکات جمع آوری شده ۶۲ درصد با مبلغی بالغ بر هشت میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان برای نیازمندان هزینه شد.

عده‌ای به‌دنبال اجرای طرح "شب‌های روشن رشت" در قزوین هستند/ چرا از بانوان فرهنگی در برنامه سفیر بلژیک دعوت نشد

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: شاید عده ای به دنبال اجرای طرح "شب‌های روشن رشت" در قزوین هستند و برای اجرای این طرح به دنبال دعوت از برخی شخصیتهای خارجی به استان هستند.

صنایع "مس طارم" و "معدن چیزه" تابستان امسال به‌ بهره‌برداری می‌رسند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۱۱طرح صنعتی ویژه در استان وجود دارد که صنایع مس طارم و معدن چیزه با ۹۸درصد پیشرفت فیزیکی از جمله آن‌هاست که در تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری این پروژه بود.

نخستین جشنواره "هنرهای نمایشی" در قزوین برگزار می‌شود

 مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: جشنواره هنرهای نمایشی برای اولین بار در استان قزوین با مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

برگزاری اردوی تیم ملی کانوپولوی کشور به میزبانی قزوین

رئیس هیئت قایقرانی قزوین از برگزاری چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کانوپولوی کشور به میزبانی قزوین خبر داد.

داستان ششمین قاضی القضات؛ یک ابراهیم و ده‌ها تابو برای شکستن!

انتخاب حجت الاسلام رئیسی با وجود پیشینه قضایی و روحیه شجاعت و عدالت طلبی وی زمینه تابیدن نور امید و مطالبه گری و مبارزه با فساد و دانه درشت‌ها را در جامعه ایجاد کرد.

در بخش انرژی، به‌ویژه انرژی‌های فسیلی با محدودیت منابع مواجه هستیم

وزیر نیرو گفت: آب و انرژی منابع مهم زیست محیطی و تجدیدپذیر هستند، در موضوع آب ما با خشکسالی‌ها و در بخش انرژی، به‌ویژه انرژی‌های فسیلی نیز با محدودیت منابع مواجه هستیم اما عرضه این دو منبع به منبع تجدیدپذیر دیگری وابسته است.

سد نهب امسال آبگیری می‌شود

در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل آب منطقه ای مطرح شد؛ سد نهب امسال آبگیری خواهد شد و همچنین شبکه آبیاری نهب ۴۳درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بهره‌برداری از ۲۲۲ تصفیه‌خانه در کشور/ تا سال ۱۴۰۰ هر هفته ۳۲روستا به آب سالم وصل می‌شود

وزیر نیرو در قزوین گفت: امروز با تصفیه خانه محمودآباد نمونه ۲۲۲ تصفیه خانه در کل کشور به بهره برداری رسیده که تا پایان این دولت ۳۲ تصفیه خانه دیگر هم به مدار بهره برداری خواهند رسید.

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های آب ضروری است

در آئین افتتاح تصفیه خانه محمود آباد، نمایندگان استان در مجلس و استاندار بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در احرای پروژه‌های آب منطقه‌ای تاکید کردند.

۴پروژه شرکت آب منطقه‌ای در قزوین به بهره‌برداری رسید

با سفر وزیر نیرو به قزوین ۴پروژه شرکت آب منطقه‌ای از جمله تصفیه خانه محمود آباد؛ ۴۲کیلومتر اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه آب، ۴۸کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب و آبرسانی به ۳روستا به بهره‌برداری رسید.

مردم کالاهای چینی را به هنر دست ترجیح می‌دهند/ تسهیلاتی برای اشتغال‌زایی هنرمندان اختصاص داده نمی‌شود

هنرمند و کارآفرین قزوینی گفت: هیچ‌گونه تسهیلاتی برای هنرمندان در زمینه‌ی اشتغال‌زایی انجام نشده‌ و لازم است زمینه‌ی رشد هنرمند فراهم نیست به طوری که صنعتگری مانند من بعد از پنج‌ سال هنوز موفق به تشکیل کارگاه نشده‌ام.

اتاق جنگ یمن در امریکاست که ۵۰هزارنفر را شهید کرد/ عده ای می خواهند حمایت از نظام را با انگ آخوند حکومتی بی ارزش و ضدارزش کنند

آیت الله خاتمی گفت: امام صادق(ع) به اخلاق عملی عنایت داشت و می‌فرمود شعار ندهید بلکه با اعمالتان نشان دهید که امام صادق(ع) کیست؛ که اگر درست عمل کنید این در واقع بهترین تبلیغ است و عده ای می خواهند حمایت از نظام را با انگ آخوند حکومتی بی ارزش و ضدارزش کنند

تا آخرین نفس روی آرمان‌های خود ایستاده‌ و پشیمان نیستیم/ لغو قراردادهای بیمه و تهیه دارو مهمترین مشکل جانبازان

جانباز شیمیایی می‌گوید: ما از این دولت فقط رسیدگی به مشکلات جانبازان را می‌خواهیم، اینکه مسئولان مشکلات درمانی و دارویی جانبازان را حل کنند.

انتهای پیام/6006

 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان