۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری اردوی تیم ملی کانوپولوی کشور به میزبانی قزوین
کد خبر: ۳۳۶۲۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۱۱ ساعت: ۸:۱۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیئت قایقرانی قزوین خبر داد:

برگزاری اردوی تیم ملی کانوپولوی کشور به میزبانی قزوین

رئیس هیئت قایقرانی قزوین از برگزاری چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کانوپولوی کشور به میزبانی قزوین خبر داد.

برگزاری اردوی تیم ملی کانوپولوی کشور به میزبانی قزوین

علی احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین اظهار کرد: چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کانوپولوی بزرگسالان کشور به منظور آمادگي تيم ملی برای شركت در بازي‌های آسيايی در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: سرمربی این تیم را اشکان صیادی و سرپرست اردو را نیز بهرامی رئیس هیئت قایقرانی استان قزوین برعهده دارند؛ همچنین در این دوره از مسابقات من نیز به عنوان مربی تیم ملی دعوت شدم.

رئیس هیئت قایقرانی شهرستان قزوین تصریح کرد: البته در رشته آبهای خروشان به عنوان کمک مربی تیم ملی انتخاب شده بودم اما برای رشته کانوپولو برای نخستین بار است که به عنوان مربی در کنار تیم ملی حضور دارم.

وی بیان کرد: بدون شک حضورم به عنوان مربی در کنار تیم ملی تجربه ارزشمندی است تا بتوانیم از بین قایقرانان قزوینی، نفر برای سال‌های بعدی تیم ملی بسازیم.

احدی عنوان کرد: این اردوی آمادگی به مدت 14 روز از تاریخ 1تا 14 تیرماه سال جاری به میزبانی هیئت قایقرانی استان قزوین در حال برگزاری است.

این مسئول تصریح کرد: محل تمرینات اردوی آمادگی تیم ملی، دریاچه پارک بهشت مهرگان است که برای این منظور فضا و امکانات لازم فراهم شده؛ ضمن اینکه تمرینات بدنسازی تیم ملی در شهر قزوین انجام می‌شود.

احدی در ادامه بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا ۲۱ مردادماه امسال به میزبانی ایران و در تهران برگزار می‌شود.

مربی تیم ملی کانوپولوی ایران ابراز کرد: این تیم در مسابقات آسیایی سال گذشته در سنگاپور موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا شد که با توجه به آمادگی اعضای تیم ملی امیدواریم امسال نیز مقام قهرمانی آسیا تکرار شود.

وی عنوان کرد: اعضای تیم ملی همراه با کادر مربیگری در مجموع ۱۵نفر هستند که در این تیم ورزشکارانی از استان‌های تهران، مرکزی، کرمانشاه، البرز و چهارمحال بختیاری و زنجان حضور دارند.

احدی در پایان تصریح کرد: ایران در ورزش کانوپولو در بخش بانوان و آقایان قوی بوده و از وضعیت خوبی برخوردار است و امیدواریم با توجه به آمادگی اعضای تیم ملی امسال نیز مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهند به ویژه آنکه مسابقات به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان