۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین کلاس‌های تابستانی "خاطرات ماندگار" با قدمت ۱۰ ساله افتتاح شد
کد خبر: ۳۳۶۰۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۳ ساعت: ۹:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مدیر کانون محسن الزهرا(س) قزوین:

کلاس‌های تابستانی "خاطرات ماندگار" با قدمت ۱۰ ساله افتتاح شد

مدیر کانون محسن الزهرا(س) گفت: کانون‌ مسجد با ارائه‌ی طرح‌های فعالیتی همواره فعالیت خود را برای تمام سنین از ۹سال به بالا آغاز کرده‌است.

کلاس‌های تابستانی "خاطرات ماندگار" با قدمت ۱۰ ساله افتتاح شد

حجت الاسلام میلاد قلی پور درباره‌ی عملکرد موسسه‌ی محسن الزهرا(ع) اظهار کرد: موسسه‌ی محسن الزهرا (ع) از 10سال پیش فعالیت خود را در زمینه‌ی کلاس‌های تابستانی در مساجد آغاز کرد.

وی افزود: موسسه‌ی محسن الزهرا با شعار "سنگر مسجد عرصه‌ی عرضه‌ی عُرضه‌هاست" توانست پشتوانه‌ای مناسبی برای رشد و نبوغ نوجوانان و جوانان در مساجد باشد.

مدیر کانون محسن الزهرا اذعان کرد: مسجد، کانون و هیئت می‌تواند محل مناسبی برای تربیت فرزندان و حافظ آنان از آسیب‌های اجتماعی باشد البته نظارت و حمایت والدین نباید در عرصه‌ی تربیت فراموش شود.

وی ادامه داد: مساجد زمینه‌ی مناسبی برای تربیت بزرگ مردان بوده‌اند، اما این مسئله پشت پرده‌ی نگاه‌ها و توجه‌ها مانده‌است؛ هدف ما تربیت و پرورش مدیران و مسئولان مذهبی و انقلابی است.

این مسئول ابراز کرد: کانون‌ مسجد با ارائه‌ی طرح‌های فعالیتی همواره فعالیت خود را برای تمام سنین از ۹سال به بالا آغاز کرده‌است.

وی عنوان کرد: گروه‌بندی کلاس‌ها نسبت به سن شامل گروه‌های سنین ۹الی۱۱سال جزو طرح تربیتی نهال، ۱۲الی۱۵سال در گروه تربیتی سراج، ۱۶الی ۱۸گروه تربیتی میثاق و فارغ التحصیل جزو خروجی‌های این کانون بوده‌اند و در حوزه‌ی مربی درحال تربیت و فعالیت هستند.

مدیر این مجموعه افزود: جذب نیرو هرساله بین ۱۰۰الی ۲۰۰نفر بوده‌است و طبق برنامه‌های فعالیتی تمام افراد حاضر در مسجد، کانون و حتی نمازگزاران را نوجوانان و جوانان مذهبی تشکیل می‌دهند.

وی گفت: فعالیت‌ کانون مسجد نه تنها در زمینه‌ی تربیتی بلکه در زمینه‌ی تفریحی، فرهنگی، ورزشی، اردویی و در تعظیم اجرای مراسمات مذهبی درحال فعالیت است.

این مسئول در پایان اذعان کرد: تمام برنامه‌ها و کلاس‌های کانون موسسه‌ی محسن الزهرا بصورت رایگان در اختیار تمام مردم استان قزوین قرار دارد، همچنین هزینه‌ی برگزاری مراسمات به صورت خودجوش توسط عوامل شرکت کننده تامین می‌شود.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان