۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تکمیل بیمارستان "شهدای آبیک" ضروری است/ الوند با جمعیت ۱۰۰هزار نفری بیمارستان دولتی ندارد
کد خبر: ۳۳۶۰۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۴/۲ ساعت: ۱۵:۲۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

تکمیل بیمارستان "شهدای آبیک" ضروری است/ الوند با جمعیت ۱۰۰هزار نفری بیمارستان دولتی ندارد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: شهر الوند با جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر فاقد یک بیمارستان دولتی است و تنها بیمارستان خیریه و غیر دولتی این شهر نیز به دلیل عدم خرید خدمت تعطیل شده و بیماران این شهر سرگردان و گرفتار هستند.

تکمیل بیمارستان "شهدای آبیک" ضروری است/ الوند با جمعیت ۱۰۰هزار نفری بیمارستان دولتی ندارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ داود محمدی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار کرد: تذکر اول بنده نسبت به عدم اجرای قانون تقسیمات کشوری در استان قزوین است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای قانون تقسیمات کشوری افزود: علی رغم پیگیری‌های به عمل آمده از سال‌ 93 تاکنون این امر به نتیجه قطعی نرسیده در حالیکه در این‌باره هم دستور معاون اول رییس جمهور و هم دستور وزیر کشور است و جلسات متعددی در وزارت کشور با معاون سیاسی وزیر کشور و مدیرکل تقسیمات کشوری انجام دادیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضرورت دارد با توجه به جلسه‌ای که در خرداد ماه سال جاری با حضور دکتر جلالی در استان تشکیل شد و با عنایت به قول مساعدی که ایشان دادند پیگیری شود تا این موضوع به حصول نتیجه برسد.

وی عنوان کرد: خواهشمندم نسبت به مواردی که اعلام می‌کنم سریع‌تر اقدام کنند؛ چراکه از مطالبات جدی مردم است که این موارد شامل ارتقای بخش محمدیه به شهرستان، شهر اقبالیه به بخش و بخش‌های طارم سفلی، الموت شرقی و غربی و کوهین به شهرستان و همچنین تبدیل آقابابا به بخش و تبدیل قشلاق، زیاران، نظام آباد و ناصرآباد به شهر است.

ضرورت اجرای قانون تقسیمات کشوری در قزوین

محمدی بیان کرد: تذکر بعدی مشکلات مربوط به حوزه درمان است؛ زیرا شهر الوند با جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر فاقد یک بیمارستان دولتی است و تنها بیمارستان خیریه و غیر دولتی این شهر نیز به دلیل عدم خرید خدمت تعطیل شده و بیماران این شهر سرگردان و گرفتار هستند.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با وزیر بهداشت و دکتر نوبخت داشتیم متولی این بیمارستان اعلام آمادگی کرده که نسبت به واگذاری این بیمارستان به دولت در قبال پرداخت ۲۳ میلیارد تومان بدهی‌های بیمارستان اقدام کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس تصریح کرد: ضرورت دارد با سرعت بیشتر نسبت به عملی شدن این پیشنهاد اقدام شود.

وی در پایان عنوان کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای شهر آبیک و الحاق ۶۴ تخت به این بیمارستان از نیازهای جدی شهر آبیک است که امیدوارم جامه عمل پوشیده شود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان