۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اختصاص ۳۶۶هزار میلیاردتومان اعتبار ویژه تحقق برنامه های رونق تولید
کد خبر: ۳۳۵۹۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۳۰ ساعت: ۱۸:۱۵ ↗ لینک کوتاه

معاون رئیس جمهور در قزوین اعلام کرد:

اختصاص ۳۶۶هزار میلیاردتومان اعتبار ویژه تحقق برنامه های رونق تولید

معاون رئیس جمهور گفت: حدود ۳۶۶هزار ملیارد تومان برای اجرای برنامه‌های رونق تولید درنظر داریم و با پولی که دولت به بخش‌های عمرانی اختصاص می‌دهد، می‌توان با مشارکت نظام بانکی و سهم آورده بخش خصوصی می‌توان به رونق تولید رسید.

اختصاص ۳۶۶هزار میلیاردتومان اعتبار ویژه تحقق برنامه های رونق تولید

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از صنایع تولیدی استان قزوین در جمع خبرنگاران ابراز کرد: با مشارکت دولت و بخش خصوصی می‌توان به افزایش تولید رسید که امروز این وضعیت با راه اندازی این خط تولید 500فرصت شغلی را ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: چیزی حدود 366هزار ملیارد تومان برای اجرای برنامه‌های رونق تولید در نظر داریم، اما یکی از این بخش‌ها مربوط به تبصره 18است.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: طبق تبصره 18 و برنامه‌هایی که در آن اجرا می‌شود حداقل 34هزار میلیارد تومان برای این تبصره است.

وی افزود: تولید فقط معطوف به واحدهای صنعتی نمی‌شود و علاوه بر آنچه با همکاری بخش خصوصی می‌توان در طرح‌های تولیدی فعالیت کرد و بتوان بطور مستقیم با پول دولت در فعالیت‌های عمرانی فعالیت کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد: درواقع بخش عمرانی نیز نوعی تولید به همراه دارد که خوشبختانه هفته گذشته بالغ بر 27هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی پرداخت کرده است.

وی در پایان عنوان کرد: پولی که دولت به بخش‌های عمرانی اختصاص می‌دهد درکنار تسهیلاتی که می‌توان با مشارکت نظام بانکی و سهم آورده بخش خصوصی در واحدهای تولیدی اعم از صنعت و کشاورزی استفاده کنیم، می‌توان حتی در سالی که به زعم دشمنان در بی‌رحمانه‌ترین و شدیدترین شرایط تحریم هستیم، می‌توان به رونق تولیدی مورد نظر دست یافت.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان