۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فاز دوم کارخانه "ویتانا" در شهرک کاسپین به بهره برداری رسید
کد خبر: ۳۳۵۹۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۳۰ ساعت: ۱۷:۱۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور نوبخت در قزوین؛

فاز دوم کارخانه "ویتانا" در شهرک کاسپین به بهره برداری رسید

طی سفر رئیس برنامه و بودجه به قزوین، فاز دوم واحد صنغتی ویتانا به بهره برداری رسید.

فاز دوم کارخانه "ویتانا" در شهرک کاسپین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ محمدباقر نوبخت، امروز پنجشنبه به قزوین سفر کرد، افتتاح یک واحد صنعتی، بازدید از مجموعه دهکده طبیعت قزوین و حضور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان از جمله برنامه‌های سفر وی به قزوین بود.

حضور در واحد صنعتی و بیسکوئیت سازی ویتانا و به بهره برداری رسیدن آن در شهرک صنعتی کاسپین از جمله این برنامه‌ها بود.
 
در بازدید از شرکت ویتانا که با حضور مسئولان ارشد استانی و نمایندگان مجلس همراه بود، از خط‌های تولید این کارخانه بازدید شد.
 
پیش از این شعاع 120کیلومتری زمینی از پایتخت مدنظر معافیت مالیاتی درنظر گرفته بود اما امروز با اضافه شدن مساحت هوایی با رسیزن به میزان 118کیلومتری از این بعد خارج شده که نیازمند بررسی و رسیدگی است و موجب نارضایتی اعضای شهرک شده است.
 
در ادامه فخرالدینی در حاشیه این افتتاح گفت: شرکت ویتانا در کشور از سال 1322شروع به فعالیت کرده است و کارخانه ویفر که در حال اتمام است و کارخانه شکلات و غذای کودک نیز از دیگر کارخانه‌های ویتانا است.
 
وی ادامه داد: اکنون تعداد1200پرسنل مشغول به فعالیت هستند که عبارتند از 700نفر در بخش تولید و 500نفر در سایر بخش‌ها و امیدواریم با توسعه این میزان به 1850برسد. 
 
داود محمدی نیز در ادامه اظهار کرد: هیئت دولت با شعاع 120کیلومتری درباره شهرک صنعتی موافقت نمی‌کنند و از طرف دیگر صنعتگران از این وصعیت گله مند بوده و خواستار رسیدگی هستند.
 
محمدباقر نوبخت در ادامه ابراز کرد: حضور در این مکان به نوعی تشکر از چیزی است که از کودکی با آن مانوس بودیم و در آینده نه چندان دور شاهد توسعه و فعالیت فازهای دیگر این مجموعه باشیم.
 
وی ادامه داد: نوع محاسبه مسافت برای معافیت‌های مالیاتی به گونه‌ای است که برای شرایط زیست محیطی بحث هوایی نیز مطرح شده است و درآمدبالاتری را نیز به همراه خواهد داشت.
 
معاون رئیس جمهور ابراز کرد: سازمان برنامه و بودجه طرح اصلاح ساختار را بیان هواهد کرد و در این مورد توافق با واحدهای تولیدی شعرک صنعتی کاسپین صورت گرفته است.
 
وی افزود: باید درکنار دریافت‌ها، پرداخت‌ها نیز مورد نظر قرار گیرد و منابع باید کسب شود که مالیات از جمله مهم‌ترین منابع دریافتی است، باوجود این حساسیت معافیت مالیاتی سهرک صنعتی کاسپین را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

گفتنی است؛ با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور، زاهدي استاندار قزوين، نماینده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي، معاونين استاندار، فرماندار آبيك، مدير عامل شركت شهركهاي صنعتی و جمعی از مدیران استان ، فاز دوم کارخانه ویتانا افتتاح شد.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان