۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نبود نگاه جهادی مدیران، کشور را دچار مشکل کرده است/ تحریم ها بهانه خوبی برای رکود اقتصادی نیست
کد خبر: ۳۳۵۹۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۹ ساعت: ۱۵:۱۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

نبود نگاه جهادی مدیران، کشور را دچار مشکل کرده است/ تحریم ها بهانه خوبی برای رکود اقتصادی نیست

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: گاهی از دولت گلایه می کنیم به واسطه عدم وجود روحیه جهادی در مدیران دولت است، همه واقف هستیم که تحریم ها نمی تواند ما را زمین گیر کند و مانع حرکت ما شود بلکه باید به جوانان خودمان اعتماد کنیم.

نبود نگاه جهادی مدیران، کشور را دچار مشکل کرده است/ تحریم ها بهانه خوبی برای رکود اقتصادی نیست

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ داودمحمدی امروز(چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) در حسینیه شهید مطهری سپاه اظهار کرد: در گام دوم انقلاب که رهبری بیان کردند طی چهل سال گذشته گام های بلندی برداشته شده که این دستاوردها براساس اسناد و پژوهش های علمی قابل اثبات است که با شرایط پیش از انقلاب فاصله طویلی دارد.

وی افزود: در حوزه های نانوتکنولوژی، فیزیک پلاسما، علوم پهپادی، علوم لیزری در سطح دنیا رتبه های بسیار خوبی را کسب کرده ایم اما باید توجه کنیم که در گذشته هیج جایگاهی نداشتیم، اما در حوزه های اقتصادی دچار ضعف شدیدی هستیم به گونه ای که از بین 170 کشور جهان در جایگاه 132 قرار داریم.

نماینده مردم قزوین در مجلس عنوان کرد: هم اکنون ایران اسلامی در منطقه از بین 25 کشور در رتبه هیجدهم قرار دارد در صورتی که در سند چشم انداز باید رتبه اول را در سال 1404کسب کنیم. متاسفانه ما 
نسبت به راه نورانی که رهبری در حوزه های مختلف به خصوص اقتصادی ترسیم کردند بی توجه بودیم.

وی ابراز کرد: بیش از یک دهه است که رهبری نسبت به بحث های اقتصادی و نامگذاری سال اقدام می کنند اما ما توجه کافی به این مباحث نکردیم و با سند چشم انداز در حوزه اقتصادی فاصله طویلی داریم. ما به واسطه روحیه جهادی و بسیجی و حرکت جهشی در حوزه های دیگر موفق عمل کردیم اما در حوزه اقتصادی کوتاهی داشتیم.

محمدی تصریح کرد: گاهی اوقات که از دولت گلایه می کنیم به واسطه نبود روحیه جهادی در عملکرد مدیران است، همه واقفیم که فشار تحریم ها وجود دارد اما تحریم ها نمی تواند مانع حرکت ما شود زیرا موقعیت ما در منطقه برتر است؛ امروز حرکت خوب یمن و سوریه به واسطه حضور تاثیرگذار ایران است بنابراین باید به این چراغ راهنما که از طریق رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب روشن شده توجه ویژه داشته باشیم.

بسیج سازندگی فضایی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم

وی در پایان عنوان کرد: آقای صادق پور در ناحیه امام سجاد(ع) منشا خدمات عظیمی بود که امیدواریم در ادامه این مسیر بتوانیم از ظرفیت سرگرد اصلی بیگی در راستای رشد و اهداف اعتلای انقلاب بهره ببریم. باید از همین امروز عملکرد خود را محاسبه کنیم زیرا حضور در مدیریت ها یک فرصت خوبی است که پس از پایان مسئولیت ها باید پاسخگوی عملکردها باشیم.

در ادامه این جلسه سرهنگ صادق پور ابراز کرد: رسالت پاسداری و حفاظت از انقلاب و اعتلای بسیج و تحقق "ما می توانیم" برعهده ماست و بسیجیان عزیز در ماموریت های خود در موضوع خدمات رسانی تلاش وافری در این دوسال اخیر داشتند. با توجه به گستره سرزمینی زیاد ناحیه امام سجاد(ع) و فعالیت های خوب آن در جشنواره مالک اشتر طی دو سال اخیر رتبه اول را کسب کردیم.

وی عنوان کرد: از مجموعه ادارات شهرستان قزوین به واسطه همدلی و همکاری با سپاه ناحیه امام سجاد تشکر می کنیم، همچنین در سال 96 با فراخوان ضدانقلاب برای مقابله با نظام مواجه بودیم که به نتیجه نرسید که این موضوع به واسطه همکاری نیروهای نظامی و انتظامی و مردم پای کار انقلاب انجام گرفت.

فرمانده سابق ناحیه امام سجاد(ع) تاکید کرد: بسیج سازندگی یک فرصت و افتخار برای خدمت رسانی در مناطق محروم برای ماست و برای مقابله و مبارزه با استکبار بهترین راه افزایش خدمت رسانی و گسترش اقدامات جهادی است.

گفتنی است؛ سرهنگ صادق پور به مدت دوسال در عرصه خدمت رسانی در ناحیه امام سجاد حضور داشت که در دوره جدید در عرصه بسیج سازندگی به عنوان رئیس سازمان بسیج سازندگی شروع به خدمت خواهد کرد و پس از وی سرگرد اصلی بیگی فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان