۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین طرح «با مهر تا مهر» در قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۳۵۹۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۹ ساعت: ۱۵:۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

طرح «با مهر تا مهر» در قزوین اجرا می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح «با مهرتا مهر» با هدف جمع‌آوری کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده در استان قزوین برگزار می‌شود.

طرح «با مهر تا مهر» در قزوین اجرا می‌شود
 

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طرح «با مهر تا مهر» از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برای تهیه و توزیع اقلامی از جمله کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر در مناطق سیل زده برگزار می شود و کتابفروشی‌های سراسر کشور نیز می توانند با ثبت نام از طریق سایت این جمعیت www.rcs.ir در این طرح مشارکت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: این طرح با همکاری انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، انجمن نویسندگان کتاب کودک، انجمن تصویرگران، جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، باغ کتاب شهرداری تهران، انجمن اسباب بازی، انجمن تصویرگران، موسسه خانه کتاب و مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: مردم برای مشارکت در این طرح می توانند کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر را خریداری کنند و در اختیار نیروهای مستقر در کتابفروشی های مشارکت کننده قرار دهند.

آصفی با بیان اینکه این طرح با هدف کاهش آلام هموطنان در مناطق سیل زده کشور انجام خواهد شد، گفت: وظیفه انسانی ماست که توجه به کودکان در گرفتاری های روزمره خانواده‌های آسیب دیده فراموش نشود و خواسته‌های آنان از فهرست نیازها حذف نگردد.

وی افزود: بازی و شادی و استفاده از امکانات آموزشی پس از هفته ها رنج حق این کودکان است و کوچکترین وظیفه اخلاقی ما در جمعیت هلال احمر کمک به دستیابی به این حقوق است.

این مسئول اشاره کرد: با توجه به اینکه شروع اجرای این طرح در روز ۳۰ خرداد ماه است از همه مردم فرهیخته و شریف استان دعوت میشود که همانند گذشته مشارکتی فعال و پرشور داشته باشند تا از این راه مرهمی بر زخمهای کودکان آسیب دیده ناشی از سیل بگذاریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان یادآور شد: افراد متقاضی در استان قزوین می توانند با مراجعه به فرم ثبت نام در سایت جمعیت هلال احمر در طرح ملی «با مهر تا مهر» شرکت کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان