۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عاملان سرقت به عنف طلا در تاکستان دستگیر شدند
کد خبر: ۳۳۵۹۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۸ ساعت: ۱۳:۳۷ ↗ لینک کوتاه

عاملان سرقت به عنف طلا در تاکستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان سرقت به عنف طلا و اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در "تاکستان" و "تهران" به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

عاملان سرقت به عنف طلا در تاکستان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از چند هفته قبل گزارش سرقت‌هاي موتورسیکلت در مناطقي از جنوب شهر "تاکستان " به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اهميت موضوع، دستورات لازم براي بررسي سريع اين سرقت‌ها صادر و مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 "میدان 15 خرداد" قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی عنوان كرد: ماموران با بررسی های انجام داده و گشت زنی‌هاي نامحسوس به سرنخ هايي دست يافتند كه مشخصات ظاهري عامل سرقت‌ها را براي پليس نمايان مي‌ساخت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری 12 پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عمليات ضربتي و پس از چندين ساعت تعقیب و مراقبت‌هاي پوششي، توانستند متهم مورد نظر را شناسایی و دستگير كنند.

این مسئول بیان داشت: ماموران در روند تحقیقات پرونده در بازجویی های فنی پلیسی به شواهد و ادله اي دست يافتند كه حكايت از 10 فقره سرقت که سه فقره از این سرقت ها به عنف بوده و سارق در بازجویی ها به یک فقره سرقت باجه بانک در استان" تهران" به مبلغ 900 ملیون ریال اعتراف کرد.

حاجیان بیان کرد: سارق در بازجویی‌ها به همدستی دو نفر که یکی از آنها خانم است اعتراف که در یک عملیات غافلگیرانه هر دو همدست وی نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان