۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دستگیری عامل سرقت به عنف زیورآلات در تاکستان
کد خبر: ۳۳۵۹۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۶ ساعت: ۱۴:۵ ↗ لینک کوتاه

دستگیری عامل سرقت به عنف زیورآلات در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان از دستگیری سارق زیورالات با توسل به زور و تهدید در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عامل سرقت به عنف زیورآلات در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پس از وقوع سرقت به عنف زیورآلات پیرزن در شهر تاکستان با تشکیل کارگروهی در کلانتری 12شهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت زنی محسوس و نامحسوس در سطح حوزه به فردی که خود را از دید مامورین مخفی میکرد و به صورت مشکوک در خیابان های شهر در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: فرد مشکوک پس از مشاهده ماموران اقدام به فرار که بلافاصله پس از کنترل و مراقبت توسط ماموران دستگیر شد.

عزیزی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی ماموران و در مواجه با ادله متقن پلیس به سرقت به عنف طلا جات پیره زن اعتراف که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و پس از مواجهه حضوری با شاکی و شناسایی وی متهم با معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان به شهروندان توصیه کرد: حتی المقدور کودکان و افراد مسن و ناتوان که در چنین مواقعی قدرت دفاع از خود را ندارند از استفاده از زیورآلات در معابر و کوچه های خلوت خود داری و یا در مکان‌های خلوت تردد نکنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان