۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۳۲ زندانی با کمک خیران در قزوین آزاد شدند
کد خبر: ۳۳۵۸۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۵ ساعت: ۸:۳۵ ↗ لینک کوتاه

۳۲ زندانی با کمک خیران در قزوین آزاد شدند

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال گذشته با کمک خیران و نیکوکاران ۳۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

۳۲ زندانی با کمک خیران در قزوین آزاد شدند
 

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مجید مومنی در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان اظهار کرد: ماه رمضان پایان یافت ولی کار کمیته امداد امام (ره) با ایجاد ظرفیت‌های جدید خدمت رسانی در این ماه مبارک، بیش از پیش گسترش می‌یابد.

وی ادامه داد: طی سال ۹۷ با کمک خیران و نیکوکاران ۳۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شده اند که لازم است این حرکت در سال جاری نیز با جدیت استمرار یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: برخی افراد به دلایل غیرعمد و با عنوان جرمی غیرخشن در زندان محبوس هستند که لازم است برای این افراد نیز فکری شود از این رو لازم است از ظرفیت نیکوکاران برای آزادی این دسته از محبوسان استفاده شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده افزود: در نماز عید سعید فطر سال جاری بیش از دو میبلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فطریه جمع آوری شده که به سرعت میان مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

مومنی با اشاره به لزوم تمرکز در حوزه مسکن و اشتغال عنوان کرد: در اقدامی کشوری، بیمه مددجویان به بیمه سلامت واگذار شد در نتیجه لازم است توان خود را در حوزه مسکن و اشتغال برای ارتقای وضعیت زندگی مددجویان افزایش دهیم.

خرید ۴۲۵ واحد مسکونی مهر برای مددجویان

وی تأکید کرد: اشتغال هر روز و هر ساعت باید مورد توجه و پیگیری روسای ادارت باشد چراکه تا زمانی که درآمدزایی مددجویان به سرانجام نرسد، امکان قطع وابستگی مددجو از کمک دیگران تحقق نمی‌یابد از این رو لازم است توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال زایی به طور مستمر و از طریق مشاغل مختلف پیگیری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در خصوص مسکن نیز با توجه به خرید ۴۲۵ واحد مسکونی مهر توسط کمیته امداد استان قزوین برای مددجویان، تحویل این واحدها و اقدام به تأمین مسکن برای ایتام و نیازمندان به رفع دغدغه های فعلی مددجویان و افزایش توان مالی آنها با توجه به حذف هزینه اجاره بهاء از سبد هزینه های زندگیشان، کمک خواهد کرد.

وی گفت: گام جدی و بلندی که در حوزه مسکن برداشته شده به تحقق شعار یتیم بدون مسکن در قزوین کمک خواهد کرد، بنابراین باید به استفاده از توان ایجاد شده و ظرفیت های پیش بینی شده برای رسیدن به این شعار و خانه دار کردن ایتام قزوین تلاش کینم.

مومنی یادآورشد: براساس برنامه ریزی های انجام شده به زودی نشستی با حضور قزوینی های مقیم تهران برای تسریع در ساخت مسکن ایتام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان