۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین لحظات شاد و جذاب با برنامه‌های طنز شبکه قزوین
کد خبر: ۳۳۵۸۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۲ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

لحظات شاد و جذاب با برنامه‌های طنز شبکه قزوین

صدا و سیمای مرکز قزوین برنامه‌های طنز «باقلوا» و «شب چراغ» را برای مخاطبان فرهیخته خود در دستور کار دارد.

لحظات شاد و جذاب با برنامه‌های طنز شبکه قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین؛ برنامه‌های طنز با هدف ایجاد فضایی فرحبخش، باطراوت و تقویت روحیه بینندگان و شنوندگان شبکه قزوین تقدیم حضور هم استانی‌های عزیز می‌شود.

سعید انبارلویی افزود: سیمای مرکز قزوین با برنامه «شب چراغ» روزهای پنجشنبه و جمعه هرهفته ساعت 21 به مدت 60 دقیقه میهمان نگاه گرم بینندگان است.

وی ادامه داد: این برنامه به صورت جنگ شبانه هرهفته به یکی از شهرهای استان قزوین سفر می‌کند، «شب چراغ » ضمن اجرای بخش‌های مختلفی همچون لباهنگ، نمایش طنز، دف نوازی و موسیقی سنتی، از ورزشکاران، هنرمندان و کارآفرینان نمونه آن شهر در خلال برنامه دعوت به عمل می‌آورد.

این مسئول افزود: رادیو قزوین هم در برنامه «باقلوا» با رویکرد طنز انتقادی همراه با بخش های متنوع و شخصیت‌های طنز نمایشی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 به مدت 15دقیقه به روی آنتن می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین ابراز کرد: این برنامه با بخش‌هایی همچون «جناب دخو» «آقای خاص ،خانم مروت و آقای میمنت»، «خبر و مبر»، «سنگ پایی‌ها» و «مشاعره ای‌ها» کام شنوندگان را شیرین خواهد کرد.

وی عنوان کرد: بخش «جناب دخو» مسائل و مشکلات مردم قزوین را مانند آسیب به باغستان های قزوین از نحوه پاسخگویی مدیران و مسولان و رفتارهای مردم را با زبان طنز به نقد می‌کشد. در بخش «زندگی خانوادگی مروت و میمنت» اتقاقاتی می افتد که به مسائل روز اشاره دارد، مثل حمله مردم به سمت سایت های خرید خودرو یا حمله به سمت پمپ بنزین‌ها.

انبارلویی در پایان گفت: در استودیوی «خبر و مبر» خبرهای استانی و کشوری به زبان شیرین و با لحن خبری طنز و با کمک ترانه و موسیقی های متنوع خوانده می‌شود. در بخش «سنگ پا» مسئولان یا یک شخصیت مردمی با اسم های مختلف روی صندلی می‌نشینند و از آنها در مورد کار و وظیفه ای که انجام نداده اند، سوال می‌شود. در بخش «مشاعره» نیز شعرهای طنز با موضوع مسائل مربوط به استان قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان