۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جسد کودک غرق شده در "نینه‌رود" الموت کشف شد+تصاویر
کد خبر: ۳۳۵۸۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۲۱ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

پس از شش روز؛

جسد کودک غرق شده در "نینه‌رود" الموت کشف شد+تصاویر

پس از شش روز تلاش‌های مستمر گروه‌های امدادی استان قزوین جسد کودک غرق شده در "نینه‌رود" الموت کشف شد.

جسد کودک غرق شده در "نینه‌رود" الموت کشف شد+تصاویر

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در ایام تعطیلات عید سعید فطر و در جریان بارندگی‌های بهاری، در دوحادثه جداگانه سه نفر در قزوین غرق شدند که در یکی از حوادث، نوجوان 10 ساله‌ای در روستای هیر در الموت در رودخانه غرق شده و تلاش‌ها برای یافتن پیکر وی تا روز گذشته بی‌نتیجه مانده است.

از سوی جمعیت هلال احمر قزوین و مدیریت بحران استانداری قزوین برای یافتن جسد نوجوان 10ساله در الموت کماکان تیمی از غواصان متخصص به این منطقه اعزام شده بودند.

حکمت الله هاشمی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین دراین باره اظهار کرد: جسد کودک ۱۰ ساله که در نینه‌رود رازمیان الموت‌غربی استان قزوین غرق شده بود، ساعاتی پیش توسط نجاتگران پرتلاش پایگاه رازمیان کشف شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین اذعان کرد: با توجه به مسیر طولانی رودخانه، حجم آب زیاد، وجود آبشارها و پستی بلندی‌های موجود در بین راه، عملیات جستجو به کندی پیش رفت اما تلاش مضاعف‌ نجاتگران تیم واکنش سریع استان و شهر رازمیان در نهایت منجر به دستیابی به فرد غرق شده شد.

وی از عوامل آتش نشانی، نیروی انتظامی و افراد محلی شهر رازمیان که در این عملیات با نجاتگران این جمعیت همکاری نمودند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان