۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قبوض تلفن ثابت از ابتدای مردادماه حذف می‌شود
کد خبر: ۳۳۵۷۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۹ ساعت: ۱۳:۱۰ ↗ لینک کوتاه

سرپرست مخابرات منطقه قزوین:

قبوض تلفن ثابت از ابتدای مردادماه حذف می‌شود

سرپرست مخابرات منطقه قزوین گفت: تلفن بیسیم ۲۸۰ روستا در اسفند ماه سال گذشته به شبکه تلفن همراه اول تبدیل شد و این اقدام بسیار مؤثری در راستای توسعه خدمات به مردم بود و این کار بدون هزینه انجام شد.

قبوض تلفن ثابت از ابتدای مردادماه حذف می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حسین پیله‌فروش‌ها امروز(یکشنبه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر 400 هزار تلفن ثابت و یک میلیون و 200 هزار تلفن همراه در قزوین مشغول خدمت به مردم است و نسبت به جمعیت، از استان‌های پیشرو هستیم.

وی به اقدامات اخیر مخابرات منطقه قزوین اشاره کرد و افزود: تلفن بیسیم 280 روستا در اسفند ماه سال گذشته به شبکه تلفن همراه اول تبدیل شد و این اقدام بسیار مؤثری در راستای توسعه خدمات به مردم بود و این کار بدون هزینه انجام شد.

سرپرست مخابرات منطقه قزوین حذف کامل قبض تلفن ثابت را یکی از اهداف پیش روی مخابرات برشمرد و بیان کرد: هم اکنون قبض شهر محمدیه را به صورت آزمایشی حذف کرده‌ایم و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا این فرایند را به صورت کامل برای استان قزوین اجرایی کنیم.

وی عنوان کرد: قبض تلفن ثابت را از اول مرداد ماه به صورت کامل از استان قزوین حذف می‌کنیم و با پیامک و روش‌های متعدد ارسال می‌کنیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان