۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین واحدهای متخلف در قزوین حدود ۳ میلیارد ریال جریمه شدند
کد خبر: ۳۳۵۷۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۸ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

واحدهای متخلف در قزوین حدود ۳ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: رسیدگی به میزان محکومیت واحدهای متخلف تاکنون بیش از ۲ میلیاردو ۸۷۰ میلیون ریال بوده است.

واحدهای متخلف در قزوین حدود ۳ میلیارد ریال جریمه شدند

محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر خاصی که از قبل برای نظارت بر بازار استان قزوین اندیشیده شده بود به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا بیش از800 مورد بازرسی و 79 اکیپ گشت مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده اجرای احکام و نماینده‌های مراکز بهداشت و سایر دستگاه‌های ذی ربط، بازرسی و نظارت ویژه ای را به طور گسترده در سطح استان آغاز کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اضافه کرد: بیشترین بازرسی‌ها از قنادی‌ها(مراکز عرضه زولبیا و بامیه)، حلیم و آش، پزندگی‌ها و همچنین رستوران‌ها و مراکز بین راهی انجام شده و در مجموع 609 پرونده صنفی، 43پرونده قاچاق و 25پرونده در خصوص پرونده‌های تخلفات بهداشتی تشکیل و رسیدگی شد.

وی تاکید کرد: با برخی از واحدهای صنفی که تخلفات بهداشتی زیادی داشتند بلافاصله و باقید فوریت برخورد قانونی شد.

این مسئول بیان کرد: برگزاری جلسات با دستگاه‌های متولی تنظیم بازار، استقرار شعبه ویژه رسیدگی در نمایشگاه طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به میزان محکومیت واحدهای متخلف تاکنون بیش از 2 میلیاردو 870 میلیون ریال بوده است، عنوان کرد: این بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت و بعد از ماه مبارک رمضان نیز به فراخور وضعیت و موضوعات ابلاغی، گشت‌های مشترکی با سازمان های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان