۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فاصله رونالدو با دایی چند گل است؟ +عکس
کد خبر: ۳۳۵۷۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۸ ساعت: ۱۰:۱۹ ↗ لینک کوتاه

فاصله رونالدو با دایی چند گل است؟ +عکس

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در صدد است تا رکورد علی دایی در رده بهترین گلزنان ملی جهان را بشکند.

فاصله رونالدو با دایی چند گل است؟ +عکس

 به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ،در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا که با پیروزی ۳ بر یک پرتغال مقابل سوئیس همراه بود، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس موفق به ثبت هت تریک شد تا در رده بهترین گلزنان ملی جهان ۸۸ گله شود.

فاصله او با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران ۲۱ گل است و احتمال دارد با حضور رونالدو در مقدماتی یورو، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و بازی‌های دوستانه رکورد دایی شکسته شود. بی شک یکی از اهداف کریستیانو رونالدو، حضور در صدر جدول گلزنان ملی جهان است و تاکنون ۸۸ گل با پیراهن سلسائو اروپا به ثمر رسانده است.

ستاره فعلی یوونتوس در ۳ سال و نیم گذشته ۲۷ گل زده و اگر میانگین گلزنی اخیرش را ادامه دهد شاید تا جام‌جهانی ۲۰۲۲ به رکورد دایی برسد. همچنین رونالدو به رکورد ۵۳ هت‌تریک در دوران فعالیتش در تیم‌های باشگاهی اسپورتینگ پرتغال، منچستریونایتد انگلیس، رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا و تیم ملی پرتغال رسید

رونالدو همچنین به رکورد ۱۵۷ بازی برای تیم کشورش رسید و اگر بتواند ۲۱ گل دیگر به ثمر برساند، رکورد علی دایی را خواهد زد. دایی با ۱۰۹ گل زده در تیم ملی ایران، صدرنشین رده بهترین گلزنان ملی جهان است.

لازم به ذکر است، تیم ملی پرتغال در فینال لیگ ملت‌های پرتغال باید به مصاف هلند برود.

همچنین چندی یپش فالکائو از برزیل توانست عنوان آقای گلی فوتسال جهان را از وحید شمسایی بگیرد و امیدواریم این اتفاق برای علی دایی رخ ندهد.

 

 

انتهای پیام/1404

منبع:جام جم آنلاین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان