۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آمادگی ۹۸۶ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه در قزوین
کد خبر: ۳۳۵۷۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۱۳ ساعت: ۱۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بهزیستی استان در مصاحبه با صبح قزوین خبر داد:

آمادگی ۹۸۶ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه در قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین آمادگی ۹۸۶ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه در قزوین خبر داد و گفت: وجوهات جمع‌آوری شده در کمترین زمان ممکن بین جامعه هدف شامل کودکان بی‌سرپرست، خانواده‌های نیازمند و معلولان بی‌بضاعت، سالمندان نیازمند، زنان سرپرست خانوار و دیگر اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

آمادگی ۹۸۶ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه در قزوین

علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اقدامات پیش‌بینی شده برای جمع آوری فطریه اظهار کرد: مردم استان قزوین سال گذشته بیش ازیک میلیارد ریال زکات فطریه به سازمان بهزیستی پرداخت کردند که این مبلغ در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان نیازمند، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند این استان هزینه شد.

وی با بیان اینکه 986 صندوق در پایگاه‌های سطح استان در روز عید فطر مستقر هستند؛ افزود: همشهریان روزه دار استان می‌توانند به صورت غیر حضوری از طریق شماره گیری #۱۴۰۰۰۰۹*۴*۷۳۳* نسبت به پرداخت زکات فطره خود با تلفن همراه اقدام کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: این سامانه تنها به پرداخت فطریه اختصاص ندارد، بلکه مردم نیکوکار نیز در تمامی ایام و ساعات می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای اقشار نیازمند و تحت پوشش بهزیستی از این طریق پرداخت کنند.

وارثی عنوان کرد: وجوهات جمع‌آوری شده در کمترین زمان ممکن بین جامعه هدف شامل کودکان بی‌سرپرست، خانواده‌های نیازمند و معلولان بی‌بضاعت، سالمندان نیازمند، زنان سرپرست خانوار و دیگر اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه‌ بر پایگاه‌ها، ادارات و مجتمع‌های بهزیستی، شماره حساب ۲۵۰۴۹۲۱۳۴۵۳۲۲۸۱ نزد بانک توسعه تعاون به نام هدایای خاص بهزیستی و شماره حساب کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۵۷۰۲۶۲۰ برای واریز زکات فطریه مردم روزه‌دار استان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان است، گفت: مبالغ جمع آوری شده به تریب اولویت جهت هزینه‌های درمان، معیشت، اشتغال، جهیزیه و مسکن نیازمندان اختصاص می‌یابد.

وی در پایان گفت: برای رفع کامل مشکل مادی این عزیزان مبلغی بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال نیازمند هستیم که امیدواریم با کمک خیرین استان در عید سعید فطر این نیاز مرتفع شود که این امر مستلزم مشارکت‌های مادی و معنوی، اجتماعی و فرهنگی آحاد جامعه است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان