۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین همایش عظیم "شب وداع" با همکاری ۷۴هیئت قزوینی برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۵۵۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۷ ساعت: ۸:۴۲ ↗ لینک کوتاه

برای هشتمین سال متوالی؛

همایش عظیم "شب وداع" با همکاری ۷۴هیئت قزوینی برگزار می‌شود

مراسم شب وداع برای هشتمین سال متوالی با اتحاد ۷۴هیئت استان قزوین برگزار خواهد شد.

همایش عظیم "شب وداع" با همکاری ۷۴هیئت قزوینی برگزار می‌شود

سعید کافی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ درباره برگزاری همایش عظیم وداع با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برگزاری همایش شب وداع با ماه مبارک رمضان هشت سال پیش با همت حجت الاسلام سید مهدی خضری، رحیم آبفروش و امیر دیزانی از فعالان فرهنگی استان قزوین شروع به کار کرد.

وی افزود: این مراسم عظیم با همکاری 74هیئت مذهبی استان قزوین در حال برگزاری است که هم اکنون در سایر استان‌های کشور به تبعیت و پیروی از استان قزوین به برگزاری آن اقدام کرده اند.

دبیر برگزاری همایش وداع ماه رمضان اذعان کرد: تبلیغات همایش "شب وداع" هر ساله در مناطق مختلف مانند باراجین، اردوگاه علمی و فناوری و مزار شهدا با فراخوان از طریق بیلبورد، صداوسیما و فضای مجازی انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: امسال مراسم شب وداع دوشنبه شب همزمان با 12خردادماه در جوار ملکوتی امام زاده‌ی عظیم شأن استان قزوین امامزاده حسین (ع) و مزار شهدا با سخنرانی حجت الاسلام عالی و مناجات و مداح کشوری حاج محمد نبوی ساعت 21/30برگزار خواهد شد.

این فعال فرهنگی ابراز کرد: اتحاد 74هیئت در برگزاری این مراسم دلیل بر همبستگی مذهبی و تشکیلاتی استان است، چنانچه رهبر معظم انقلاب در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب به مسائل تشکیلاتی اشاره داشتند امسال استان قزوین پربارتر از سال‌های گذشته به حمایت و پیروی از سخنان ایشان در راستای اجرای بیانیه گام برداشتند.

وی در پایان عنوان کرد: در تلاشیم تا با حضور مردم و همکاری مردم با عوامل اجرایی هرساله این مراسم پر بار تر از سال‌های گذشته اجرا شود و امید آن است که این همبستگی و تلاش مردمی مورد قبول درگاه حق واقع گردد.

انتهای پیام/3003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان