۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ضیافت آموزشی ۲۵۰ میلیونی برای افراد کم‌بضاعت برگزار شد
کد خبر: ۳۳۵۵۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۳/۴ ساعت: ۱۲:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین:

ضیافت آموزشی ۲۵۰ میلیونی برای افراد کم‌بضاعت برگزار شد

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین گفت: این مرکز در ماه رمضان سال جاری طی یک نذر فرهنگی آموزشی اقدام به توزیع ۲۵۰ میلیون ریال بن آموزشی بین افراد کم‌بضاعت و کم برخوردار، کرده است.

ضیافت آموزشی ۲۵۰ میلیونی برای افراد کم‌بضاعت برگزار شد

سعید پورایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به برگزاری ضیافت آموزشی ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های مرکز دیجیتال استان قزوین برگزاری دوره‌های آموزشی به‌منظور تقویت دانش دیجیتال شهروندان است.

وی افزود: آموزش مهارت‌های دیجیتالی در عصر فناوری و اطلاعات ضروری است چراکه مهارت‌های دیجیتالی باعث ایجاد تحول در زندگی شده است، نابرابری در مهارت‌های دیجیتالی باعث شده گروهی از افراد از این تحول به نحو احسن استفاده کنند اما گروهی دیگر به دلیل نداشتن مهارت دیجیتالی نمی‌توانند از این تحول سود ببرند.

مدیر مرکز دیجیتال استان قزوین یادآور شد: مهم‌ترین راه برای ارتقای مهارت‌های دیجیتالی و سواد الکترونیکی فراهم آوردن زمینه آموزش مهارت دیجیتال است، هر کس بسته به نیازهای خود لازم دارد که برخی نرم‌افزارهای مرتبط با تخصصش را فرابگیرد و البته در این میان نرم‌افزارهایی هستند که مستقل از دانش و حرفه و اولویت‌های ما، آشنایی با آن‌ها ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت سواد دیجیتال این مرکز در ماه رمضان سال جاری، طی یک نذر فرهنگی-آموزشی اقدام به توزیع ۲۵۰ میلیون ریال بن آموزشی بین افراد کم‌بضاعت و کم برخوردار کرده است، این نذر فرهنگی که از ابتدای ماه رمضان آغازشده درواقع نوعی ضیافت آموزشی است.

مدیر مرکز دیجیتال قزوین بیان کرد: هدف اصلی این طرح ایجاد عدالت آموزشی بین عموم مردم و ایجاد زمینه مهارت‌آموزی برای افراد کم‌بضاعت و کم برخوردار است، با توجه به آموزش‌های ارائه‌شده افراد شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی می‌توانند به بازار کار بپیوندند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان