۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری جشن رمضان در قزوین با عنوان "شب‌های مهربانی"
کد خبر: ۳۳۵۳۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۶ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

برگزاری جشن رمضان در قزوین با عنوان "شب‌های مهربانی"

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: تا شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در نخستین پیاده راه شهر قزوین (سبزه میدان) برگزار می‌شود.  

برگزاری جشن رمضان در قزوین با عنوان "شب‌های مهربانی"

مجید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرارسید و بازهم شاهد تلطیف قلوب عموم مردم و حضور در عرصه نیکوکاری هستیم.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان قزوین همچون سال‌های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه‌ها حضور دارد و کمک‌های مردم روزه دار را برای نیازمندان جمع آوری می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: علاوه بر این حضور مراسم جشن رمضان در مرکز استان برگزار می‌شود که این مراسم در سال جاری با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: جشن رمضان در شهر قزوین و در میدان مرکزی شهر که به سبزه میدان معروف است، برپا خواهد شد و از 25 اردیبهشت تا 30اردیبهشت (میلاد امام حسن مجتبی(ع) با همکاری کمیته امداد و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین اجرا خواهد شد.

مومنی اعلام کرد: در این جشن 25 غرفه در نظرگرفته شده که هشت غرفه متعلق به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و مابقی، غرفه‌های کمیته امداد استان قزوین است.

وی ابراز کرد: 17 غرفه دیگر متعلق به کمیته امداد استان، شامل طرح صنایع دستی و تولیدات مددجویان تحت حمایت است که در این غرفه ها اغلب زنان سرپرست خانوار با تولیدات خود حضور دارند، تولیداتی که با دریافت تسهیلات و گذراندن دوره های آموزشی عرضه کرده اند و امکان فروش محصولات غرفه‌ها نیز فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم قزوین می‌توانند از ساعت 19 لغایت 23 شب از این غرفه‌ها بازدید کنند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان