۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حمل غیراستاندارد مواد شیمیایی در قزوین حادثه آفرید
کد خبر: ۳۳۵۳۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۳ ساعت: ۱۵:۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل مدیریت بحران استان:

حمل غیراستاندارد مواد شیمیایی در قزوین حادثه آفرید

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: این تریلی و بشکه‌های حامل مواد شیمیایی آن، فاقد برچسب‌های شناسایی مواد بر اساس استاندارهای بین المللی بوده که این موضوع سبب اخلال در امر امداد رسانی در زمان بروز حوادث این چنینی می‌شود.

حمل غیراستاندارد مواد شیمیایی در قزوین حادثه آفرید

قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: صبح امروز، یک تریلر کفی، حامل بشکه های یک نوع حلال شیمیایی که مورد مصرف در صنایع چوب، رنگ سازی بود، در ابتدای مسیر قزوین رشت و در نزدیکی قرارگاه پلیس راه اقبالیه واژگون شد.

وی ادامه داد: متاسفانه تریلی فوق کاملا غیر استاندارد و غیر مناسب جهت حمل مواد شیمیایی بوده و عامل اصلی واژگونی نیز همین مسئله است.

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین اذعان کرد: این تریلی و بشکه‌های حامل مواد شیمیایی آن، فاقد برچسب‌های شناسایی مواد بر اساس استاندارهای بین المللی بوده که این موضوع سبب اخلال در امر امداد رسانی در زمان بروز حوادث این چنینی می‌شود.

وی عنوان کرد: کوتاهی شرکت‌های تولید و توزیع کننده مواد شیمیایی ، سبب بروز حوادث و وقایع تلخ و جبران ناپذیری می‌شود که خسارات مالی و جانی و نیز آسیب به محیط زیست از جمله آنهاست. 

این مسئول درپایان گفت: نیروهای امدادی به سرعت در محل حضور یافته و در حال رفع خطر و پاکسازی منطقه هستند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان