۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جنگ نظامی، ابزاری برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره است/ مسئولان خود را برای جنگ اقتصادی آماده کنند
کد خبر: ۳۳۵۳۲۷ نویسنده: حجت الاسلام رضوانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۲۳ ساعت: ۱۳:۲۴ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه بوئین زهرا:

جنگ نظامی، ابزاری برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره است/ مسئولان خود را برای جنگ اقتصادی آماده کنند

امام جمعه بوئین زهرا گفت: از شرایط فعلی می‌توان دریافت که این تهدیدات توخالی برای بهره گیری از این اوضاع و بازگردادن پرونده هسته‌ای و برجام به مذاکره مجدد و ادامه تحریم‌ها است و درواقع دشمنان از نیروی نظامی کشور انگشت حیرت به دهان مانده‌اند.

جنگ نظامی، ابزاری برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره است/ مسئولان خود را برای جنگ اقتصادی آماده کنند

حجت الاسلام رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: سال گذشته هنگامی که فشار برای مذاکره میان ایران و امریکا در موضوع بحران ارزی بالا گرفت برخی زمزمه‌ها برای تغییر رویه در پرونده هسته‌ای و ماجرای برجام مطرح شد.

وی ادامه داد: در همان ایام رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان فرمودند؛ آنان مساله جنگ را صریحا مطرح نمی‌کنند، اما درصدند که با کنایه شَبَح جنگ را ایجاد و بزرگ کنند تا ملت ایران و ترسوها را بترسانند، اما درواقع جنگی رخ نخواهد داد و امریکایی‌ها نیز آغازگر آن نخواهند بود؛ چراکه به ضررشان بوده و ضربه بزرگتری بر آن‌ها وارد خواهد شد.
 
امام جمعه بوئین زهرا ابراز کرد: استفاده از اهرم جنگ نظامی برای تهدید ایران اسلامی در راستای پذیرش شروط امریکا و رژیم صهیونیستی روی میز مذاکره به تاریخ گذشته پرونده هسته‌ای بازمی‌گردد.
 
 وی افزود: از سوی دیگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت مکرر پیشرفت ایران را برای این رژیم غیرقابل تحمل اعلام کرده است.
 
این مسئول عنوان کرد: تهدیدات و عربده کشی‌های توخالی در سال‌های گذشته انقلاب اسلامی نیز بارها ازسوی دشمنان شنیده شده، اما در مقابل، مشاهده آمادگی‌های نیروهای نظامی، ارتش، سپاه و بسیج ومانورهای متعدد باعث حیرت دشمنان شده است.
 
ترسوها از جنگ روانی وحشت کرده‌اند
 
وی تاکید کرد: با نگاه به شرایط فعلی می‌توان دریافت که این تهدیدات توخالی برای بهره گیری از این اوضاع و بازگردادن پرونده هسته‌ای و برجام به مذاکره مجدد و ادامه تحریم‌ها است.
 
رضوانی ادامه داد: انتقال ناو هواپیمابر به منطقه دقیقا براساس جدول طراحی و زمان بندی شده صورت گرفته و هیچ شرایط ویژه و خاصی در منطقه حاکم نیست و مقامات امریکایی نیز بارها اعلام و تاکید کرده‌اند که به دنبال جنگ نظامی با ایران نیستند.
 
وی بیان کرد: امریکایی‌ها حدود 7تریلیون دلار در منطقه هزینه کرده‌اند، اما درنهایت سودی نبرده و به عنوان امریکایی جنگ افروز در عراق، سوریه و یمن لقب و شهرت گرفته‌اند.
 
امام جمعه بوئین زهرا اذعان کرد: طرح گزینه جنگ نظامی ابزاری توخالی برای هدف قرار دادن اراده مردم و فشار بر نظام اسلامی و کشیدن دولت دوازدهم در مدت باقی مانده روی میز مذاکره است.
 
وی درپایان گفت: متاسفانه برخی ناآگاهان برای تبلیغ جنگ نظامی می‌کوشند و عده‌ای ترسو از آن وحشت کرده‌اند، این درحالی است که جنگ اصلی اقتصادی ایجاد شده است که البته کمتر از جنگ نظامی نیست.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان